Gezien de verhalen die ik op het forum lees i.v.m. leveringen van smartphones die besteld werden via de webshop, zou ik ook graag mijn bestelling laten nakijken. Ik bestelde en betaalde op 27/9 een smartphone via de webshop, maar heb nog geen verzendbevestiging ontvangen. Voorziene leverdatum volgens webshop was 28/9. Nagevraagd via de chat, maar daar krijg ik een standaardverhaaltje i.v.m. groot aantal bestellingen enz., maar een duidelijk antwoord komt er niet.
Nu zou ik graag via dit forum een check willen laten doen, om na te gaan of mijn bestelling wel degelijk alle correcte stappen doorlopen heeft. Dit vooral omdat op het toestel een cashback-actie loopt, die op 15/10 verloopt. Ik heb dan ook geen zin om én meer dan twee weken te wachten op een toestel dat ik meteen kon krijgen in de winkel, én 150€ extra te betalen, omdat een voorgestelde levertermijn niet gehaald wordt.
Mvg,
Jelle.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.