Skip to main content
Vraag

nieuwe v5 mini geen verbinding


  • Rising star
  • 16 reacties
Ik kreeg vande week een nieuwe v5 mini .. na week doet die niks meer.
geen kabel verbinding ...
heb alles gereset hard soft ... ook de bbox3 . maar niks helpt.
gisteren hele avond bezig geweest .
software start op maar dan genius test en dan krijg ik geen verbinding help scherm.
ook al terug alles gedeactiveerd en opnieuw ingesteld .
de v5 mini verwisseld met de eerste v5 mini aan de bbox 3 maar niks helpt zelfde probleem .
kan mijn lijn langs hier getest worden of wat moet ik nu doen ?
en moetje niet een gewone v5 als eerste decoder hebben en mini als 2 de of maakt dit niet uit?

13 reacties

Martin
  • 33262 reacties
  • 29 september 2019
moetje niet een gewone v5 als eerste decoder hebben en mini als 2 de of maakt dit niet uit?

Dit maakt niks uit

In het weekend komt niemand langs van Proximus hier op het forum.
Je kunt wel vandaag bellen naar het gratis nummer 0800 22 800 van de helpdesk waar ze u eventueel kunnen verder helpen en indien nodig je defecte decoder kunnen laten omruilen.

In het ander geval, als je liever niet belt naar de helpdesk dan wachten tot morgen als ze hier de draad terug oppakken.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 30 september 2019
@gor

Dit maakt inderdaad niets uit.

We zullen je aansluiting eens nakijken, je mag je klantnummer toevoegen aan je profiel.

Geert

  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 30 september 2019
done gr

  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 30 september 2019
aja ik zit momenteel wel terug op men oude decoder als 2 de decoder.
gr

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 30 september 2019
gor schreef:
Ik kreeg vande week een nieuwe v5 mini .. na week doet die niks meer.
geen kabel verbinding ...
heb alles gereset hard soft ... ook de bbox3 . maar niks helpt.
gisteren hele avond bezig geweest .
software start op maar dan genius test en dan krijg ik geen verbinding help scherm.
ook al terug alles gedeactiveerd en opnieuw ingesteld .
de v5 mini verwisseld met de eerste v5 mini aan de bbox 3 maar niks helpt zelfde probleem .
kan mijn lijn langs hier getest worden of wat moet ik nu doen ?
en moetje niet een gewone v5 als eerste decoder hebben en mini als 2 de of maakt dit niet uit?



Je hebt buiten de v5 compact en de gewone v5 nog een v4 decoder zie ik.
Klopt dit?
Heb je hier ook geen verbinding op?

Geert

  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 30 september 2019
die heb ik gisteren aangesloten en die werkt nu wel maar ik heb ze opnieuw gedeactiveerd en dan ingesteld .
en ik heb geen gewone v5... alleen 2 compact/mini . die v4 moet verwisseld worden met die nieuwe v5 mini . (werkten paar dagen tot zaterdag wel soms zwart beeld en dan moest ik hele ding opnieuw opstarte met knop op achterkant) . toen had ik dus 2 x v5 mini .maar op die nieuwe krijg ik nu geen verbinding meer . software laad dan genius verbinding en dan krijg ik geen verbinding scherm en gaan de internet lichtjes uit aan achterkant van modem en decoder .
gr

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 30 september 2019
gor schreef:
die heb ik gisteren aangesloten en die werkt nu wel maar ik heb ze opnieuw gedeactiveerd en dan ingesteld .
en ik heb geen gewone v5... alleen 2 compact/mini . die v4 moet verwisseld worden met die nieuwe v5 mini . (werkten paar dagen tot zaterdag wel soms zwart beeld en dan moest ik hele ding opnieuw opstarte met knop op achterkant) . toen had ik dus 2 x v5 mini .maar op die nieuwe krijg ik nu geen verbinding meer . software laad dan genius verbinding en dan krijg ik geen verbinding scherm en gaan de internet lichtjes uit aan achterkant van modem en decoder .
gr


Is de nieuwe v5 mini rechtstreeks verbonden met de bbox of via toestellen die het signaal draadloos doorsturen?

Geert

  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 30 september 2019
die was eerst aangesloten op eigen router . maar heb hem ook al direct na de bbox-3 gezet en maakt geen verschil.ook heb ik em al in de plaats van de eerste gezet enzo geen verschil

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 30 september 2019
Ik overweeg om een technicus naar je toe te sturen hiervoor. Wanneer past dit voor jou?

Geert

  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 30 september 2019
hoelang moetje het van tevoren weten ...
Morgen na 14 u...
of woensdag .... of ...
gr

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 30 september 2019
gor schreef:
hoelang moetje het van tevoren weten ...
Morgen na 14 u...
of woensdag .... of ...
gr

ik kan een afspraak voor je maken woensdag namiddag tussen 12.30-17u

  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 30 september 2019
ja dat zou normaal moeten lukken .
Kan die dan indien nodig de decoder direct vervangen?
gr

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 30 september 2019
gor schreef:
ja dat zou normaal moeten lukken .
Kan die dan indien nodig de decoder direct vervangen?
gr

ja, de technieker kijkt de decoder ook na