Op 26 juli 2019 heb ik mijn Proximus internet abonnement opgezegd vanwege verhuizing naar Nederland. Hiervan heb ik van Proximus ook netjes een bevestiging gehad met daarbij het verzoek om de modem terug te sturen.
Vanwege vakantie heb ik een 2 tal herinneringen hiervoor gehad, de laatste vermeldde dat ik de modem voor 19/08/2019 teug moest sturen. Dat heb ik op 12/08/2019 gedaan.
Vanavond kreeg ik echter een mail met daarin de factuur van 99 euro voor het modem.
De bon van Bpost heb ik nog, maar om een of andere reden kan ik via track en trace niet terugzien of de modem inderdaad ook bij Proximus is gearriveerd.
Wat nu te doen?
Is er hier een medewerker van Proximus actief die mij kan helpen hiermee?
Bij voorbaat dank!
Beantwoord
Proximus brengt modem in rekening na opzeggen
Beste antwoord door KoenN
We hebben een negatieve aanrekening opgemaakt voor de modem die inderdaad is teruggekomen.
Je zal de rechtzetting spoedig ontvangen.
Alvast onze excuses.
Mvg, KoenN
Bekijk origineelJe zal de rechtzetting spoedig ontvangen.
Alvast onze excuses.
Mvg, KoenN
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.