Skip to main content
Beantwoord

Proximus brengt modem in rekening na opzeggen

  • 16 september 2019
  • 4 reacties
  • 447 Bekeken

  • Apprentice
  • 4 reacties
Op 26 juli 2019 heb ik mijn Proximus internet abonnement opgezegd vanwege verhuizing naar Nederland. Hiervan heb ik van Proximus ook netjes een bevestiging gehad met daarbij het verzoek om de modem terug te sturen.
Vanwege vakantie heb ik een 2 tal herinneringen hiervoor gehad, de laatste vermeldde dat ik de modem voor 19/08/2019 teug moest sturen. Dat heb ik op 12/08/2019 gedaan.
Vanavond kreeg ik echter een mail met daarin de factuur van 99 euro voor het modem.

De bon van Bpost heb ik nog, maar om een of andere reden kan ik via track en trace niet terugzien of de modem inderdaad ook bij Proximus is gearriveerd.

Wat nu te doen?
Is er hier een medewerker van Proximus actief die mij kan helpen hiermee?

Bij voorbaat dank!

Beste antwoord door KoenN

We hebben een negatieve aanrekening opgemaakt voor de modem die inderdaad is teruggekomen.
Je zal de rechtzetting spoedig ontvangen.
Alvast onze excuses.
Mvg, KoenN
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

4 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 17 september 2019
Dag Kfl,
Ik heb hiervoor een dossier opgemaakt voor de bevoegde dienst. Je vindt het dossiernummer terug in je profielgegevens.
Je zal weldra iets horen van de dossierbeheerder.
Groetjes,
Antonella

  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 17 september 2019
Fijn, dank je wel voor de snelle actie!
Hoe gaat hij/zij mij bereiken?

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1026 reacties
  • Antwoord
  • 18 september 2019
We hebben een negatieve aanrekening opgemaakt voor de modem die inderdaad is teruggekomen.
Je zal de rechtzetting spoedig ontvangen.
Alvast onze excuses.
Mvg, KoenN

  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 18 september 2019
Had idd al een mail van Proximus.
Dank voor de rechtzetting!

mvg