Skip to main content
Vraag

Probleem syn

  • 6 september 2019
  • 6 reacties
  • 61 Bekeken

  • Apprentice
  • 7 reacties
Hen vandaag voor de 2 de maal al problemen met het synchroon lopen van stemmen en geluid. Heb alles gereset maar niet geholpen.

6 reacties

Martin
  • 33472 reacties
  • 6 september 2019
Best vermelden ook of het om één bepaalde zender gaat of meerdere.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 6 september 2019
Alle zenders behalve Netflix.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 6 september 2019
@peeke

Heb je de decoder (bij de tv) al herstart?


Geert

  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 6 september 2019
Ja .Vind het ook raar dat het telkens gebeurde na het kijken en afsluiten van Netflix.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 6 september 2019
peeke schreef:
Ja .Vind het ook raar dat het telkens gebeurde na het kijken en afsluiten van Netflix.


Heb je ook de HDMI kabel al uitgetrokken zowel op de decoder als op de tv?

Geert

Martin
  • 33472 reacties
  • 6 september 2019
Of staat er een AV Receiver, met automatische HDMI A/V sync, tussen decoder en TV dat er daar iets mis loopt?