Skip to main content
Vraag

Probleem met Disney Channel

  • 27 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 195 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1
Het beeld op de Vlaamse en Waalse Disney Channel is sinds vorige donderdag niet in orde. Het hapert, ook tijdens de reclame, zowel op tv als online op proximus.be/pickx. Het ligt waarschijnlijk aan de zender zelf? Alle andere zenders zijn in orde.

Bovendien werkt de Vlaamse Disney Channel al weken niet op proximus.be/pickx. Ik krijg steeds "Oeps! Er ging iets verkeerd... Probeer het opnieuw!". Bij andere zenders gebeurt dat niet, ook niet bij de Waalse Disney Channel.

5 reacties

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 27 augustus 2019
Koen_024 schreef:
Het beeld op de Vlaamse en Waalse Disney Channel is sinds vorige donderdag niet in orde. Het hapert, ook tijdens de reclame, zowel op tv als online op proximus.be/pickx. Het ligt waarschijnlijk aan de zender zelf? Alle andere zenders zijn in orde.

Bovendien werkt de Vlaamse Disney Channel al weken niet op proximus.be/pickx. Ik krijg steeds "Oeps! Er ging iets verkeerd... Probeer het opnieuw!". Bij andere zenders gebeurt dat niet, ook niet bij de Waalse Disney Channel.



Ik geef het door aan de betrokken dienst zodat zo snel mogelijk kan opgelost worden.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 40 reacties
  • 9 september 2019
Vorige week was het probleem opgelost, maar sinds vandaag hapert het beeld op Disney Channel weer...

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 10 september 2019
Koen,

We hebben dit opnieuw geescalleerd.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 10 september 2019
Koen,

Dit zou nu moeten verholpen zijn. Kan je dit even testen aub?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 40 reacties
  • 11 september 2019
Ja, alles is weer in orde. Bedankt.