Skip to main content
Beantwoord

verhuis

  • 24 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 235 Bekeken

vandaag tevergeefs gewacht op een technicus om mijn installatie op nieuw adres te installeren maar geen niemand gezien
verloop van de procedure
dinsdag bericht dat verhuis in systeem zat
woensdag email van klantendienst dat ze geprobeerd hadden om mij te bellen
via de vaste lijn (waar geen telefoon op aangesloten is ,zat inbegrepen in pack)
niet gebeld naar gsm . ik moest contact opnemen met klantendienst om afspraak te bevestigen
woensdag avond gebeld met klantendienst na een paar doorverwijzingen bij een persoon die mij bevestigd dat verhuis gepland stond op zaterdag en dat de technieker mij zou opbellen
zaterdag noppes ,via de chat op my proximus een gevraagd of technieker nog zou komen , buiten een vraag om geboortedatum naam en adres en klantennummer of gsm nummer niets meer gehoord
proximus heeft mij teleurgesteld en denk dat ik na meer als 25 jaar klant zal moeten opzeggen en uitkijken naar ander provider
voor een communicatiebedrijf communiceert proximus weinig

Beste antwoord door tina.b

Pjetter,
Het spijt me dat het niet goed is gelopen.
Kan je aub je klantgegevens en een contactnummer invullen in je profielgegevens ?
Dan contacteren we de betrokken diensten voor opvolging/correctie.
Excuses
Groeten,
Tina
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • 33929 reacties
  • 24 augustus 2019
Tip: best wachten op de mensen van het proximus team die hier maandag terug langskomen op het forum om alles tot een goed einde te brengen.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3266 reacties
  • Antwoord
  • 26 augustus 2019
Pjetter,
Het spijt me dat het niet goed is gelopen.
Kan je aub je klantgegevens en een contactnummer invullen in je profielgegevens ?
Dan contacteren we de betrokken diensten voor opvolging/correctie.
Excuses
Groeten,
Tina

  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 27 augustus 2019
Tina het ondertussen al opgelost nieuwe afspraak gemaakt