Skip to main content
Vraag

openstaand saldo in My Proximus app

  • 14 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 187 Bekeken

  • Rising star
  • 11 reacties
volgens de MyProximus app heb ik nog een klein opstaand saldo van € 4,77. Reden van dat saldo was dat er vorige maand iets is misgelopen met de betaling via de app. Maar dat saldo is dezelfde dag nog betaald. Maar het staat nog als onbetaald in de app.

Kan men dit nakijken aub.

mvg

5 reacties

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1026 reacties
  • 16 augustus 2019
Dag manno,
Kan je uw profiel aanvullen met klantgegevens? (telefoonnr, klantnr)
Dan kijken we dit voor je na.
Groeten Koen

  • Auteur
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 16 augustus 2019
ok, het profiel is aangepast

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3208 reacties
  • 20 augustus 2019
Manno,
De betaling staat inderdaad al een tijdje correct ingeboekt bij ons.
Ik vraag via de collega's van MyProximus of zij een update kunnen doen van je app/facturatie.
Heb je zelf de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd ?
Groeten,
Tina

  • Auteur
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 20 augustus 2019
het oude saldo (4.77€) is verdwenen nu en ik heb gisteren de nieuwe factuur betaald maar die staat nu altijd genoteerd als onbetaald.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3208 reacties
  • 20 augustus 2019
Manno,
Bedankt voor feedback
Doorstroming na betaling duurt altijd even vanuit de boekhouding naar MyProximus.
Hou het even in t oog en laat weten als te lang duurt: dan vragen we hulp :-)

Groeten,
Tina