Vraag
Bedrogen met installatie-kosten
Heb altijd Telenet gehad en nu na jaren overgestapt naar Proximus. Heb eerst alle providers gebeld gehad voor de beste voorwaarden. Toen ik Proximus gebeld had, werd er mij gezegd dat ik geen installatie kosten moest betalen, omdat ik overkwam van Telenet en om goedkoper dan orange te zijn,moest ik ook geen huur voor de decorder betalen. Nu krijg ik mijn eerste factuur en moet ik wel de huur betalen en installatie kosten. Naar de klantendienst gebeld en krijg hier gewoon te horen dat ik wel alles moet betalen. Toen ik aanhaalde dat mij iets heel anders beloofd was voor mijn overstap, kreeg ik gewoon te horen. Dat ze mij dit wel zou beloofd zijn bij mijn aanvraag,maar het toch niet zo is en ik gewoon alles zal moeten betalen. Sorry,maar dat is voor mij gewoon pure bedrog om de mensen over te laten stappen en dan voor alle kosten op laten draaien. Daarbij heb ik reeds gemeld dat mijn internet super traag is en krijg daar gewoon geen oplossing voor.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.