Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe SIM kaart

  • 20 februari 2019
  • 5 reacties
  • 720 Bekeken

jhl
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 150 reacties
Beste vrienden, wij hebben zopas een nieuwe smartphone gekocht die met nano-simkaart werkt.
De huidige werkt nog met gewone sim.
Kunnen wij op eender welk moment naar een Proximuswinkel stappen waar deze kaart onmiddellijk omgewisseld wordt en geactiveerd?
Wij zijn zelfstandige klant en hebben dit dringend nodig.

Is het nodig om het nieuwe toestel mee te nemen????

Beste antwoord door LinosD

Dat klopt. Gezien het enkel een formaatwijziging van de SIM betreft zou dit onmiddellijk in orde moeten zijn. Neem gerust je smart phone mee, dan kan je het ter plaatse testen.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

5 reacties

Martin
  • 33199 reacties
  • 20 februari 2019
Dat kan inderdaad en het is niet echt nodig om die smartphone mee te nemen.
Het is gratis als er geen data (bv opgeslagen TF nummers op de sim) moet overgezet worden van de oude naar de nieuwe.

jhl
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 150 reacties
  • 20 februari 2019
Dan wordt de oude sim automatisch gedeactiveerd en de nieuwe geactiveerd binnen een paar uur?

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • Antwoord
  • 20 februari 2019
Dat klopt. Gezien het enkel een formaatwijziging van de SIM betreft zou dit onmiddellijk in orde moeten zijn. Neem gerust je smart phone mee, dan kan je het ter plaatse testen.

Martin
  • 33199 reacties
  • 20 februari 2019
normaal zelf binnen een paar minuten is dit in orde, als ze de moeite willen doen in de winkel kunnen ze dit ook natrekken of de activatie gebeurd is.

jhl
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 150 reacties
  • 20 februari 2019
En nu hopen dat ze die op stock hebben straks