Hey iedereen,
Een kleine situatieschets: donderdag ontving ik via de post een 2de decoder voor de TV boven. Het betreft de laatste nieuwe decoder (v6) en het leek me interessant om deze aan te sluiten beneden op de tv die het meest gebruikt wordt. Ik wisselde de decoder dus en plaatste de 'oude v5' boven.
Ik vermoed dat dit in principe geen probleem is want alles werkt naar behoren.
Gisteren programmeerde ik een opname via de app en deze opname is niet te vinden op de nieuwe v6, maar wel op de v5. Zou het kunnen dat de v6 ook gekoppeld moet worden aan de app zodat opnames op beide toestellen zouden verschijnen?
Ik vind het op zich wel wat vreemd want ik dacht dat de decoders een soort van gekoppeld worden aangezien opnames via de decoders op beide verschijnen. Blijkt dus niet...
Alvast bedankt.
Beantwoord
Opname via TV app niet op beide decoders
Beste antwoord door PieBus
Probleem opgelost! Het resetten van de v6 - decoder bleek voldoende te zijn.
Bedankt voor de hulp.
Bekijk origineelBedankt voor de hulp.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.