Net gebeld met de klantendienst voor de smartphone die ik vorige week vrijdag heb besteld.
Ze hebben mij al zoveel fabels gegeven
Kantendienst zaterdag :
-B post heeft vertraging ==> gebeld met b post er zijn geen vertagingen mijn pakje is niet aangeboden aan hun.
Klandienst maandag :
-Samsung levert de gsm niet ==> gebeld met samsung leveren wel de gsm er is geen probleem bij hun.
Klantendienst op dindag :
- is een It probleem ik ga een ticket aanmaken en het gaat normaal oplost worden morgen.
bel morgen maar terug
Klantendienst vandaag :
- het is niet opgeslost we weten niet wanneer je moet maar wachten zo slimpel is dat je moet niet elke dag bellen wij bellen u maar weten niet wanneer en gooit de telefoon neer .
Wat een service van proximus zo de klant helpen.
Ze zijn goed bezig ik heb alle mails nog en de forums en klachtenmails en facebook convesaties.
ik heb morgen een afspraak met de ombutsman en ga ook mij verhaal doen aan HLN.
Dit kan zo niet verder ze bedreiegen de mensen terwijl wij al betaald hebben voor de gsm.
indien jullie ook verhalen hebben want we zijn met veel stuur privee berichten ik nee ze allemaal mee.
Vraag
Klantendienst Proximus gooit gewoon de telefoon op omdat ik achter mijn betaalde smartphone vraag
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.