Sinds vr. 28/04 is het niet meer mogelijk van teletekst te bekijken op de Nederlands zenders NPO1/2/3. Ik heb hierover al verschillende gesprekken gehad met Proximus, maar ben nog niet echt verder geholpen. Ik heb de meest onnozele antwoorden op mijn vraag gekregen. Dit is nog zachtjes uitgedrukt. Ik wil eindelijk eens weten waarom ik geen teletekst meer kan ontvangen.
MVG
Marc Billen
Beantwoord
Teletekst NOS
Beste antwoord door sabineb
Hi everyone
Juist bevestiging gekregen.
Er blijkt effectief een probleem te zijn met oproepen van TT op de v4 decoders Prx. Enkel de ondertitels zouden nog werken.
Om dus volop van TT te kunnen genieten op de NPO zenders is de beste oplossiing een omruiling naar een V5 decoder te doen
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_dcd_swap/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/andere-oplossingen/een-defecte-decoder-of-modem-omruilen.html
P.s. Vergeet hierbij niet:
opnames op de server worden overgezet naar nieuwe decoder
opnames specifiek op de harde schijf van deze decoder gaan verloren hierbij
Mvg Sabine
Bekijk origineelJuist bevestiging gekregen.
Er blijkt effectief een probleem te zijn met oproepen van TT op de v4 decoders Prx. Enkel de ondertitels zouden nog werken.
Om dus volop van TT te kunnen genieten op de NPO zenders is de beste oplossiing een omruiling naar een V5 decoder te doen
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_dcd_swap/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/andere-oplossingen/een-defecte-decoder-of-modem-omruilen.html
P.s. Vergeet hierbij niet:
opnames op de server worden overgezet naar nieuwe decoder
opnames specifiek op de harde schijf van deze decoder gaan verloren hierbij
Mvg Sabine
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.