Dat heb ik net gedaan en inderdaad nu werkt het. Ik probeer hetzelfde met de cloud want daar werkte het ook nog niet. Toch bedankt voor de snelle respons. Nog een fijne avond
wij zijn al heel de avond bezig om tv te kunnen kijken niets werkt wij hebben alle richtlijnen gevolgd ook gebeld maar ik denk dat ze niet veel zin hebben om te werken want ik heb half uur muziek aan de lijn gehad pfffffff ons scherm is zwart dus geen tv kijken willen wij huren na tien minuten springt het af hebben alles al gedaan om het in orde te krijgen en lukt ons niet zijn 2maanden klant bij proximus en heb al dikke spijt ik vrees dat ik duurder ga uitkomen dan bij de andere provitor want ik zit a boven bellimiet ook pffffffffff schone voorwaarden op internet maar niets anders dan last gehad met telefoon ,tv etc.......denk terug overschakelenwant klantenservice is ook niet veel waard
Ter info: mss beter en minder verwarrend als het probleem onder één topic verder loopt :
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/geen-tv-beeld-maar-wel-opnames-kunnen-kijken-39868/index1.html#post607489
Proximuis TV app werkt niet meer op android telefoon!Kan in het programma geraken maar geen TV meer kijken.Wel opnames.TV zenders worden niet geladen net zoals de TV gids.Programma opnieuw geïnstalleerd en hetzelfde fenomeen.App werkt wel op PC.Gelieve hier iets aan te doen.
hoe hier ook problemen met de proximus tv app en via de website
De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus.
kun je je ook hier eens in verdiepen alvast bedankt
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.