Beantwoord

Proximus tv app


Ik ben een week klant bij jullie , maar ik kan de tv app niet gebruiken er verschijnt steeds oeps er ging iets verkeerd ... Heb my Proximus al volledig uitgepluist maar niets gevonden ... Heb al gechat met 1 van jullie en die zei dat ik geen pack heb en dat het mij 4,95 euro zou kosten voor de app ... Ik heb zeker de minimus pack ... Wat gaat er hier fout ?
icon

Beste antwoord door jonathandr 8 juni 2018, 21:21

hi, kan je ons via privebericht je klantennr of lijnnr doorgeven ?
dan kunnen we dit verder voor je nakijken

Mvg

Bekijk origineel

37 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
hi, kan je ons via privebericht je klantennr of lijnnr doorgeven ?
dan kunnen we dit verder voor je nakijken

Mvg
Privé gestuurd
Is verstuurd via privé bericht
Reputatie 7
Badge +5
Privébericht sturen (klik hier)
Gebeurd
Reputatie 7
Badge +4
kan je dit nu nogmaals proberen ?
Beste , het werkt 😁bedankt voor de hulp en uw tijd , blij dat er daar toch nog mensen werken die wel behulpzaam zijn . Thx
Reputatie 7
Badge +4
graag gedaan !
Bij mij werkt de Proximus tv app ook niet, bovendien is het beeld en geluid ook niet synchroon op mijn tv. (het scheelt maar een seconde maar is toch wel vrij vervelend.)
Reputatie 7
Badge +4
tommy, kan je ons je lijnnr of klantennr doorgeven ?
dan kijk ik dit voor je na

Mvg
Is gebeurd
Zit nu al 7 dagen met een PROXIMUS tv app welke niet werkt opzij. iPad , ti dienst Proximus , Proximus service center, niemand die een oplossing kan aanbieden en blijkbaar ben ik niet alleen. Kan er nu echt niemand voor een oplossing zorgen.
Ook hier Proximus TV app die niet meer op IPad werkt na recente update. Blijft altijd laden
Reputatie 5
Badge +1
Hallo PX, wanneer lossen jullie dit probleem op. Zit in Frankrijk op vakantie en dacht door de nieuwe regelgeving TV te kunnen kijke op mijn iPad. Maar helaas het gaat niet. En niemand van PX die hier wat aan doet, laat staan dat ze je een bericht sturen wat het probleem is en wanneer ze denken dat het opgelost is. Slechte zaak. Ben blij dat ik de Yelow Play app op mijn iPad heb staan. En die werkt wel en zonder problemen. Ga hierover een klacht indienen na mijn vakantie, je betaald er tenslotte voor.
Antoon1 schreef:

Hallo PX, wanneer lossen jullie dit probleem op. Zit in Frankrijk op vakantie en dacht door de nieuwe regelgeving TV te kunnen kijke op mijn iPad. Maar helaas het gaat niet. En niemand van PX die hier wat aan doet, laat staan dat ze je een bericht sturen wat het probleem is en wanneer ze denken dat het opgelost is. Slechte zaak. Ben blij dat ik de Yelow Play app op mijn iPad heb staan. En die werkt wel en zonder problemen. Ga hierover een klacht indienen na mijn vakantie, je betaald er tenslotte voor.


Antoon dit probleem ligt echt bij de nieuwe app en overal. We gaan de achtste dag in en niemand van de iT afdeling bij PX slaagt erin (en ze zijn met velen !!!)om dit probleem op te lossen. Groetjes François
Reputatie 7
Badge +5
Dit werd hier inderdaad op het forum in een ander topic al aangegeven dat er problemen waren sinds de laatste update van deze app en dat dat ze er aan werken om asap bij de volgende update deze problemen op te lossen.
Maar bij mijn weten en ervaring van vroeger gaat dit zeker weken duren ….
NB: De recente software staat bij mij nog niet op mijn toestellen en daardoor heb ik al die problemen niet die zovelen al ondertussen ondervonden.
Reputatie 6
Badge +4
De nieuwe versie, die deze bugs moet verhelpen, is reeds onderweg, en wordt zo spoedig mogelijk uitgegeven. Weken zou dit in ieder geval niet mogen duren, Martin. 🙂
Reputatie 7
Badge +5
Hey LinosD, Dat is dan inderdaad heel goed nieuws 👍
Zet gewoon uw oude app terug in de App store van Apple en laat de mensen verder genieten van waar ze voor betaald hebben.
Speel dan maar gerust verder in het ontwikkelen van nieuwe updates, maar stel ze maar online als hun degelijkheid bewezen hebben.
Lijkt me toch het meest logisch of niet?
LinosD schreef:

De nieuwe versie, die deze bugs moet verhelpen, is reeds onderweg, en wordt zo spoedig mogelijk uitgegeven. Weken zou dit in ieder geval niet mogen duren, Martin. :-)


.
We zijn toch al één week vertrokken zonder app gebruik van Proximus tv, kan toch ook al tellen!
Reputatie 7
Badge +1
Er zijn ook al kleine aanpassingen gebeurd in de app. vlgs. mij. Op mijn S6 edge is de optie "serie opnemen" nu wél voorhanden als je op "opnemen" tikt, maar er kwam eerst altijd een foutmelding, daarna gebeurde er niks meer mee (er wordt niks opgenomen,tenzij je voor aparte afleveringen opteert)..
Wat wél opvallend is en blijft: de castingmogelijkheid is nog steeds niet aanwezig, en de afstandsbediening in vertikale stand is ook nog niet terug. Toch een héél belangrijke functie vlgs. mij.
Op mijn tablet Samsung Tab 4 start de app. wel op, en je kunt alle schermen en opties zien, maar bij aantikken kom je na een tijd draaien altijd terug in dat startscherm. je kunt dus noch live kijken, noch naar opnames kijken, noch programmeren. Je kunt wél naar de TV-gids, maar je kunt er niks mee doen.
Reputatie 7
Badge +5
quote > maar bij aantikken kom je na een tijd draaien altijd terug in dat startscherm.


Hier lees ik toch ieder keer dat dit fenomeen in orde komt nadat ze bij prox een instelling aangepast hebben ?!?
Hallo, sedert de installatie van de nieuwe Proximus TV app op de Samsung tab (android versie = 6.0.1) lukt het niet meer om een programma te bekijken. Met de vorige app geen enkel probleem.
Heb al enkele keren geherinstalleerd maar zonder resultaat.
Na het inloggen krijgt men eerst een ganse tijd een paar cirkels die staan te draaien. Dan komt na een tijd wachten toch de zenderlijst te voorschijn. Als men dan op een programma drukt om te bekijken, dan krijgt men ofwel "oeps , er ging iets verkeerd", ofwel komt men steeds terug opnieuw in de zenderlijst. Maar het gewenste te bekijken programma start nooit.
Proximus, kan u dit oplossen a.u.b.
Reputatie 6
Badge +4
We begrijpen dat dit vervelend is, maar we werken volop aan een oplossing, WimMo.
Ook wij vertrekken met vakantie en dus erg vervelend dat na de update de app niet meer werkt. Zelfde verhaal voor Studio 100 Go Pass, na downloaden van afleveringen om zonder WiFi te kunnen kijken krijg je steeds bericht dat je moet inloggen om deze te bekijken waarna het opnieuw niet meer werkt. Ook hier was een oplossing in de maak maar zou graag toch wat info krijgen over werkelijke timing

Reageer