Skip to main content
Beantwoord

Code Netflix

  • 14 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 452 Bekeken

  • Apprentice
  • 5 reacties
Onlangs is mijn Pack gewijzigd naar Tuttimus. In dit Pack is Netflix gratis inbegrepen. Ik ging hiervoor een code ontvangen maar tot op vandaag is mij deze nog niet gemaild.
Kunnen jullie deze mailen zodat ik de TV app kan activeren.

Beste antwoord door Wim

AVDS,
Kun je hier mee verder?

Media is niet beschikbaar

In het andere geval stuur je een privéberichtje naar Het Proximus Team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • 219 reacties
  • Antwoord
  • 14 oktober 2017
AVDS,
Kun je hier mee verder?

Media is niet beschikbaar

In het andere geval stuur je een privéberichtje naar Het Proximus Team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 15 oktober 2017
Beste Wim,

Ik heb het de instructies gevolgd in het filmpje maar bij ingave van de standaardcode loopt het fout. Ik krijg de melding dat de code onjuist is.
In de Proximuswinkel hebben ze mij bevestigd dat ik een code ging ontvangen per mail. Deze mail heb ik tot op vandaah nog steeds niet ontvangen.

Martin
  • 33980 reacties
  • 15 oktober 2017
Zoals Wim gezegd heeft stuur je in dit geval best een privéberichtje naar Het Proximus Team, via onderstaande link
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679