FYI: Je bent niet de enige die dit meldt/ voor heeft, nu hebben de Prox forummedewerkers onlangs nog gemeld dat ze aan het werken zijn aan de software om cast problemen op te lossen en zal het dus afwachten zijn tot deze software uitgebracht wordt.
Nu komen de Prox forummedewerkers morgen pas terug langs op het forum om je verder te woord te staan.
NB: met mijn oude chromecast HDMI dongle werkt dit goed bij mij, dus hangt het ook nog blijkbaar af van de versie die je hebt.
Ze zijn al maanden aan het "werken" aan de Pickx APP. Onbekwaam?
Ben wel heel benieuwd als de nieuwe software update uitkomt wat dit zal geven.
Één update is lang niet altijd een verbetering. Integendeel de problemen begonnen met een update. Pickx is gewoon prematuur gelanceerd en met veel geklungel in leven gehouden
Hangt er een beetje van af welke problemen die ze aanpakken, als het nu specifiek omtrent het casten is dat ze zich toegelegd hebben, hoop ik toch dat er beterschap op komst is, enfin we kunnen niet anders dan afwachten tot het zover is, ik zal in ieder geval mijn oude chromecast HDMI dongle nog niet buiten gooien
Beste Martin,
Ik merk maar 1 ding : het verslechterd van dag tot dag. Gisteren kon ik niet inloggen in de Pickx App.
Allemaal problemen ontstaan door upgrades. Door het ene probleem aan te pakken veroorzaken de Proximus “specialisten” een ander. Er werd onvoldoende getest bij het lanceren van de app en er wordt onvoldoende getest na een upgrade. Ik wordt moedeloos van zoveel “ specialistenwerk”.
Ik wou beleefd blijven….
Ik begrijp er eerlijk gezegd ook niet veel meer van, net zoals ik niet begrijp waarom ik dan veel minder problemen heb met casten, kan volgens mij maar aan één ding liggen en dat is omdat ik met een oude versie van chromecast dongle werk, enfin dat is toch wat ik vermoed?
Ik chromecast rechtstreeks naar de ingebouwde chromecast van de smart TV maar niet kunnen inloggen heeft natuurlijk niets met Chromecast te maken
Als ik het goed begrijp kan je nergens inloggen op pickx op eender welk toestel en ook niet op webversie van pickx = http://proximuspickx.be ?
Via de webversie kan ik niet casten, wel inloggen
dat inloggen zou Proximus toch moeten kunnen oplossen volgens mij.
Heb je je pickx gekoppelde toestellen al eens verwijderd via instellingen op je decoder.
Zoals gezegd inloggen op Proximus kan.
Ik kan zelfs een programma oproepen op de smart Phone maar er is geen cast icoontje en rechtermuis klik op een GSM ???
Een decoder heb ik niet ik kijk uitsluitend via Pickx App.
@wimmer Lukt het ondertussen terug om in te loggen via de app ? Indien niet, is dat dan op alle toestellen waar de app op staat ? Welke versie van de app staat er op (5.6.4 is de laatste versie) ?
Welke foutmelding krijg je dan ?
Je kan je eventueel ook opgeven om mee te werken aan de verbetering van onze app. Vermits je enkel via onze app kijkt denk ik dat je daar zeker een goede kandidaat voor bent. Meer info vind je hier
Soms lukt inloggen soms niet.
@wimmer Kan je er wat meer info over geven ? Welke foutmelding krijg je dan als het niet lukt. Op welk toestel is dit en welke versie van de app stat daar op ?
Geen foutcode plots kent Pickx me niet meer gewoon door van scherm te veranderen. Bvb van live naar het overzicht. Die fout komt voor op de tablet en op DE GSM
@wimmer Kan je de app eens volledig verwijderen en terug installeren ?
App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Canvas opgeroepen gecast naar TV :zwart scherm. La Une kan ik vandaag wel casten maar de ervaring leert dat dit vaak maar tijdelijk is. ROB kan ik oproepen. Bij het casten krijg ik de boodschap aan het casten maar er verschijnt geen beeld op TV
@wimmer Op iOS is dit een gekend probleem. Op Android zou het casten normaalgezien moeten werken. Welke gebruikt u ?
Ik gebruik Android maar krijg regelmatig een zwart scherm
@wimmer Op iOS is dit een gekend probleem. Op Android zou het casten normaalgezien moeten werken. Welke gebruikt u ?
Ik verkondig al maanden dat casten met de PickxApp niet lukt.
Wat deed Proximus???