Skip to main content
Beantwoord

Zenders weg na wijzigen volgorde

  • 17 januari 2025
  • 7 reacties
  • 109 Bekeken

  • Apprentice
  • 5 reacties

Na het wijzigen van de volgorde der zenders zijn er drie zenders die compleet verdwenen zijn. Ik heb dit al tweemaal gedaan.

Ik zet op mijn smartphone de zenders in mijn voorkeursvolgorde. Dat werkt perfect, behalve dat de zenders LN24, Eclips en Vlaams Parlement TV dan uit de zenderlijst verdwijnen en niet meer terug te vinden zijn.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Beste antwoord door fds

Dat laatste, clear data en herstart, heeft de oplossing gebracht. Heel erg bedankt, Martin. 

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

7 reacties

Martin
  • 32898 reacties
  • 17 januari 2025

Ik weet niet welek methode je juist gevolgd hebt om  de volgorde van de tv-zenders te veranderen.

En komen ze niet terug als je lang genoeg wacht.
Pas je iets aan via Pickx.be, dan zie je dat na maximaal 24 uur op de TV Box en op Pickx.be.
In de Pickx-app zie je het na 4 uur of zodra je de app herstart.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 18 januari 2025

Nee, zelfs na enkele dagen komen ze nog niet terug.. ik snap er niets van.


Martin
  • 32898 reacties
  • 18 januari 2025

En is dat zowel via de Pickx-app als via de decoder dat je ze niet meer terugvindt.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 19 januari 2025

In de Pickx--app staan ze nog wel vermeld in mijn voorkeursvolgorde, maar op TV of in de TV-guide niet.


Martin
  • 32898 reacties
  • 19 januari 2025

heb je de tv box al eens herstart en wat je ook zou kunnen proberen via de menu instellingen van je v7 decoder is eerst eens “zenderinfo ophalen”* en als dit niks oplevert dan ook eens “clear data & herstart”**: 

  • Druk op de home-knop (🏡) van je remote te drukken
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • > “Support “        
              |- *Zenderinfo ophalen       
              |- **Clear data & herstart         

  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 21 januari 2025

Dat laatste, clear data en herstart, heeft de oplossing gebracht. Heel erg bedankt, Martin. 


Martin
  • 32898 reacties
  • 21 januari 2025

Graag gedaan en blij te horen dat het hiermee opgelost is.