Skip to main content

Beste,

Ik heb in het verleden al goede ervaringen gehad met het wijzigen van mijn abonnement via dit forum.

Ik zou graag zowel mijn ‘TV’ en de ‘tv-optie: Pickx Sports' willen opzeggen

‘Internet Maxi’ behouden zoals het nu is (100 Mbps downloadsnelheid, 30 Mbps uploadsnelheid)

Mobiel nog steeds 'Mobile Flex S (12GB)' op dezelfde GSM nummer (**** ** ** 51)

De maandelijkse totaalkost voor dit Flex pack zou dan €69.99 moeten bedragen volgens de 'Pack Composer' op jullie site.

Groeten

Het is bij mij alleszins zoals een beetje gevreesd : via Proximus+ kan ik wel opties bijbestellen, maar geen opties zoals voetbal afzeggen. Dat is gewoon de strategie. Het wordt dus wachten op een medewerker van Proximus, dat is pas maandag. 

@indy_cg 

TIP: Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen vlugger verder helpen, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Heb onlangs via chat optie kunnen opzeggen. Via website of   app : geen oplossing (uw wijziging, die ik niet aangevraagd had? is in behandelling). Dus best telefoontje of via chat.

Mvg

Artie

En ik heb onlangs via chat nochtans het tegenovergestelde moeten vaststellen, het is altijd afhankelijk van wie je juist aan de chat of telefoon hebt, zoals altijd trouwens, kan het altijd eens verkeerd aflopen maar dan moet ik er ook bijzeggen dat het altijd (toch in mijn geval) achteraf weer in orde gebracht werd, kortom je kunt niet altijd veralgemenen!

NB: als je hier op het forum de berichten wat volgt dan kun je trouwens vaststellen dat door de moderators ook heel veel wordt rechtgezet wat langs een andere krom getrokken werd.

Ik ben ermee akkoord als je zegt “wie je aan de telefoon hebt”.
Twee sleutelwoorden: “wie” en “telefoon”. Dat is dan een persoon met wie je kan praten, de een wat bekwamer dan de ander. De chat, dat is een robot. Je mag al blij zijn dat die je begrijpt.
Alhoewel dat is mijn ervaring een tijdje terug, waarop ik via het forum wel geholpen ben.
Het kan natuurlijk zijn dat de robot ondertussen wel intelligenter is geworden.

Chat is inderdaad een robot maar je kunt wel altijd om een medewerker vragen. 

Als de chat te ingewikkeld wordt, dan verwijst de robot je zowiezo door naar een medewerker(via chat).

Dit was zo in mijn geval. Ik weet niet in hoeverre die robot je klantgegevens kan checken zoals klantnummer/geboortedatum enz..

Mvg

Artie

TBI: Je kunt ook direct vragen om een medewerker je moet daarom niet wachten, klantgegeven of andere gegevens zullen ze dan wel vragen indien nodig….

@indy_cg 

Je krijgt dan een pack Flex XS: enkel internet maxi en mobile…

TV zeggen we dus helemaal op?

groeten

Tina

@tina.b

Ja, het Flex XS pack is perfect.

Mvg

Dag @indy_cg aanvraag is lopende, activatie vanaf 01/08/2024 - bevestigingsmail volgt! Groetjes, Heidi

Reageer