Welkom aan de nieuwe testers(V7)

  • 4 September 2019
  • 91 reacties
  • 5458 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Welkom op het Proximus Forum!
Dit topic is aangemaakt voor de nieuwe gebruikers, die zijn ingeschreven wegens hun deelname aan het testen van de V7 decoders. Dit laat ons toe om ze toe te voegen in het verborgen topic.
Het is nutteloos om hier te vragen mee te doen aan de testing als je niet geslecteerd bent geweest. Wanneer je dit niet respecteert kunnen we je tijdelijk bannen van het forum.
Alvast bedankt voor het begrip.

Als je tester bent van de V7 en je wenst deel te nemen aan de discussie op het forum, laat het ons dan weten in dit topic of stuur een privé bericht naar@Maxime C of naar @Charlotte.D .


This topic has been closed for comments

91 reacties

Mag ik jullie vragen om hier enkel in te plaatsen dat jullie tester zijn, zodat we de testfase nog even achter gesloten deuren kunnen uitvoeren? 

Als wij weten wie test, dan voegen wij deze personen toe.

Dag Charlotte,

Sinds 15 november is de nieuwe decoder ook geïnstalleerd. Ik had me al aangemeld, maar vind eigenlijk niet echt de toegang tot het forum. Of waar ik opmerkingen vindt en bij de ideeën zie ik dat deze niet actief is op dit moment. Sorry. Groet Leo Of was ik nog niet toegevoegd.

Reputatie 1

Ik kreeg 2 weken terug de bevestiging dat ik ook de V7 mag testen. Nu nog geduldig de komst van de decoder afwachten.

Kan ik nu reeds toegevoegd worden of pas als ik de decoder in huis heb?

Groetjes Kat

Kan ik ook toegevoegd worden aan het gesloten testforum juist de nieuwe digicorder v7 geïnstalleerd. 

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +4

@Els C , @Smalleke , @jvcb , @linda59 , @Leopentax , @philippe pena  jullie zijn toegevoegd op de V7 tester groep, normaal zal je nu het topic kunnen terug vinden. 

@droopy_kat  Je zal best nog eens vragen wanneer je de V7 effectief hebt ontvangen

Kunt u mij toevoegen ik ben ook een tester

Reputatie 7
Badge +4

@Bennoclaassens dit is gebeurd.

Mag ik jullie vragen om hier enkel in te plaatsen dat jullie tester zijn, zodat we de testfase nog even achter gesloten deuren kunnen uitvoeren? 

Als wij weten wie test, dan voegen wij deze personen toe.

 

Ik ben tester en wil graag deelnemen aan het testforum.

kunt u mij toevoegen in de groep

voor tester v7

Badge

Ik ben tester en zou graag toegevoegd worden

Ik ben ook geselecteerd als tester. Ik wacht wel nog steeds op mijn decoder, maar kan ik al toegevoegd worden aan het forum?

Hallo Charlotte,

Ik heb als tester ook de nieuwe decoder ontvangen. Zet je me mee in het besloten topic ?

thx

Marc

Reputatie 2
Badge +1

Vandaag ook de V7 geïnstalleerd, graag mij ook toevoegen Charlotte 😉

 

thx

Beste

 

ben tester van v7 decoder, reeds enkele weken aan het testen, zou graag mijn feedback doorgeven

Geachte

Gelieve mij eveneens toe te voegen voor het forum, indien mogelijk.

Nog steeds wachtende op de v7 decoder.

Mvg

Mozartiss

Ter info: 

Mag ik jullie vragen om hier enkel in te plaatsen dat jullie tester zijn, zodat we de testfase nog even achter gesloten deuren kunnen uitvoeren? 

Als wij weten wie test, dan voegen wij deze personen toe.

 

 

TUI: zie bericht juist boven uw bericht:  testfase V7achter gesloten deuren.
V7 problemen worden besproken in een Topic enkel toegankelijk voor V7 testers daar staat de deur open voor v7 testers :relaxed: .

Reputatie 1

Beste,

Kunnen jullie me toelaten tot het  besloten V7 testgedeelte.

Mijn V7 decoder kwam vandaag aan en is net succesvol geïnstalleerd

Alvast bedankt

Kat

Kan je mij ook toevoegen? Ben ook tester

Kan ik ook toegevoegd worden aan het testforum? Ik ben ook tester.

Ik ben ook tester van de nieuwe decoder

Hey ik ben ook een V7 tester maar zie nu pas het forum.

Kan je mij toevoegen? 

Welkom op het Proximus Forum!
Dit topic is aangemaakt voor de nieuwe gebruikers, die zijn ingeschreven wegens hun deelname aan het testen van de V7 decoders. Dit laat ons toe om ze toe te voegen in het verborgen topic.
Het is nutteloos om hier te vragen mee te doen aan de testing als je niet geslecteerd bent geweest. Wanneer je dit niet respecteert kunnen we je tijdelijk bannen van het forum.
Alvast bedankt voor het begrip.

Als je tester bent van de V7 en je wenst deel te nemen aan de discussie op het forum, laat het ons dan weten in dit topic of stuur een privé bericht naar@Maxime C of naar @Charlotte.D .

Ik volg graag mee voor de testers V7, Sabine 

Reputatie 7
Badge +4

@droopy_kat @hummel003 @StephanD90 @ArneDevos @PhilippeVdH @Brudertje jullie zijn toegevoegd aan de V7 test topics

Kan je mij toevoegen aub? Ben tester.

Mvg.

Kristel