@Bart V Zou je de volgende 2 onderdelen kunnen controleren:
- Is je 'GPS locatie' ingeschakeld op uw toestel.
- Gebruik je 'iCloud privé-relay'? (iOS 15) Deze optie is te vinden onder iOS Instellingen > Apple ID > iCloud > Private-relay (Privédoorgifte).
Helaas is deze functie van Apple nog niet compatibel met onze stream en het is daarom aan te raden om 'iCloud private relay' uit te schakelen wanneer u onze app gebruikt.
- Privé-doorgifte staat aan en kan ik niet uitschakelen, ik kan enkel bijwerken naar betalende iCloud+. Is er een mogelijkheid deze toch uit te schakelen?
Gezien er van Proximus uit geen antwoord/oplossing komt heb ik nog wat verder gezocht.
Er is bij de instellingen nog een optie ‘tv aanbieder’, daar stond Proximus Pickx ingeschakeld. Ik heb dit uitgeschakeld en dan werkte de app plots wel volledig normaal.
Mogelijks is dit de oplossing voor iedereen die problemen heeft met Pickx in iOS15.
Bedankt om te bevestigen. Mijn vraag was gewoon voor de zekerheid, want het Is gewoon soms verwarrend voor anderen die deze draad lezen, aangezien iOS ook nog altijd wordt door de meesten aangehaald voor zowel iPadOS / tvOS en aangezien er in een thread soms zowel reacties komen omtrent problemen met Prox Pickx voor zowel iphone, ipad en Apple TV.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.