Skip to main content
Vraag

Wanneer update van Pickx voor iOS en iPadOS 15 ?


Instagreg
Forum|alt.badge.img+1

Hallo

 

Wanneer mogen wij een update verwachten zodanig dat we de Pickx app kunnen gebruiken op versie 15 van iOS en iPadOS ? 
 

 

 

14 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 71 reacties
  • 3 oktober 2021

ter info:  werkt perfect bij mij na update 15.01 op iPad.

succes

 


Martin
  • 33069 reacties
  • 3 oktober 2021

bij mij werkt dit ook op versie 15 maar daar is @Instagreg niet veel bij gebaat natuurlijk 

ook nog wat bijkomende info: Doe mee aan de Pickx beta op Android en iOS | Proximus Forum


Instagreg
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 170 reacties
  • 3 oktober 2021

Klopt, op iPadOS blijkt dit nu te werken…

Pp iOS werkt het wel nog steeds niet… 🙈


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 6 oktober 2021

@Instagreg 

Momenteel is dit nog in onderzoek, ik heb je gegevens in ieder geval wel doorgegeven.

 

Geert


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 4 december 2021

Hier ook nog steeds problemen op iPad mini 6 met iOS 15.1

Steeds dezelfde foutmelding dat er een onverwachtse fout opgetreden is.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3382 reacties
  • 7 december 2021

@Bart V Zou je de volgende 2 onderdelen kunnen controleren:

- Is je 'GPS locatie' ingeschakeld op uw toestel.

- Gebruik je 'iCloud privé-relay'? (iOS 15) Deze optie is te vinden onder iOS Instellingen > Apple ID > iCloud > Private-relay (Privédoorgifte).

Helaas is deze functie van Apple nog niet compatibel met onze stream en het is daarom aan te raden om 'iCloud private relay' uit te schakelen wanneer u onze app gebruikt.


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 7 december 2021

- Locatie staat aan.

- Privé-doorgifte staat aan en kan ik niet uitschakelen, ik kan enkel bijwerken naar betalende iCloud+. Is er een mogelijkheid deze toch uit te schakelen?

 

 


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 14 december 2021

Gezien er van Proximus uit geen antwoord/oplossing komt heb ik nog wat verder gezocht.

Er is bij de instellingen nog een optie ‘tv aanbieder’, daar stond Proximus Pickx ingeschakeld. Ik heb dit uitgeschakeld en dan werkte de app plots wel volledig normaal. 
 

Mogelijks is dit de oplossing voor iedereen die problemen heeft met Pickx in iOS15.
 

 


Martin
  • 33069 reacties
  • 14 december 2021

Ook nuttig om weten is :

Heb je dit lang genoeg getest? gewoon om te weten of het ook goed blijft.

Is dit op je smartphone of  ipad ?  hierboven haal je ipad aan maar je spreekt nu over iOS en niet over iPadOS


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 14 december 2021

Het werkt nu toch al de hele ochtend daar waar het de vorige twee weken zelfs nog niet opstartte. 
Uiteraard op de iPad, daar ging ook mijn vraag over. 


Martin
  • 33069 reacties
  • 14 december 2021

Bedankt om te bevestigen.
Mijn vraag was gewoon voor de zekerheid, want het Is gewoon soms verwarrend  voor anderen die deze draad lezen, aangezien iOS ook nog altijd wordt door de meesten aangehaald voor zowel iPadOS / tvOS en aangezien er in een thread soms zowel reacties komen omtrent problemen met Prox Pickx voor zowel iphone, ipad en Apple TV.


Martin
  • 33069 reacties
  • 14 december 2021

@Bart V heb je ook al 15.2 geinstalleerd?


Martin
  • 33069 reacties
  • 14 december 2021

ik heb hier nu bij ons op de iPads gekeken en op geen één staat bij TV aanbieder “Proximus” aangeduid

mss daarmee dat ik nooit problemen gehad heb :relaxed:

NB: iPadOS = 15.2  /  Pickx = 5.6.2


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 14 december 2021

Ik heb nu ook de iPadOS 15.2 geïnstalleerd en werkt nog steeds. Pickx is versie 5.6.4.


Reageer