Vraag

Waar is de zender hernummering naartoe? v7 decoder


Wegens wat technische issues met mijn denon receiver / tv, had ik gekozen voor een complete reset van mijn gehele setup, inclusief de V7 decoder.

 

Ik had zelf gekozen zender-volgorde (op deze v7), deze is nu verdwenen. Ik zie dat dit niet meer mogelijk is.

Heeft iemand een work around gevonden of zijn we terug in 1990 waar dit ook onmogelijk was? Kan ik terug naar mijn previous version via een soort reset?

Voor mij is dit voldoende om die hele V7 buiten te gooien. Ik zie het voordeel tov de v6 niet.


10 reacties

Reputatie 3
Badge

Je bent terug in 1990.

Net zoals er nog zaken zijn die nog moeten geintegreerd worden is het afwachten tot er één van de volgende software updates komen die dit allemaal oplossen ik denk eerder 2090 :smiley:

Net zoals er nog zaken zijn die nog moeten geintegreerd worden is het afwachten tot er één van de volgende software updates komen die dit allemaal oplossen ik denk eerder 2090 :smiley:


Het rare is dat ik reeds gepersonaliseerde tv-nummering had en deze nu kwijt ben wegens een kleine reset.

ja dat was in het begin van de v5 decoder ook zo dat je na een reset de persoonlijke instelling kwijt was en dat hebben ze dan ook achteraf aangepast, dus het zal volgens mij net het zelfde verhaal zijn met de V7, maar morgen kunnen de proximus forummedewerkers hoe de stand van van zaken is in dit opzicht, al zal er volgens mij toch niet veel anders opzitten dan afwachten tot alles op zijn pootjes gezet wordt.

Reputatie 7
Badge +5

@MrLuckbox Voorlopig is het niet mogelijk om de zenders te hernummeren. De enige mogelijkheid is een keuze maken tussen de alternatieve nederlandstalige lijst of franstalige lijst.

Reputatie 2

@MrLuckbox Voorlopig is het niet mogelijk om de zenders te hernummeren. De enige mogelijkheid is een keuze maken tussen de alternatieve nederlandstalige lijst of franstalige lijst.

ik zou graag zelf beslissen waar mijn posten staan en niet proximus ???

wij bekijken geen franstalige posten en toch staan deze tussen onze dagdagelijkse posten ...laat ons zoals voorheen zelf beslissen waar wat staat en niet diene voorgeprogrammeerde ch*t .

het is erg gesteld met dit belgen land 

ze sluiten ons op in ons kot en kunnen dan nog niet kijken naar onze tv zoals wij het willen…..

 

Reputatie 7
Badge +5

@pascalensigrid Zoals ik op je post al heb geantwoord is dit helaas momenteel niet mogelijk op de v7.

Reputatie 1

Dit is echt wel een beetje beschamend. Veel meer basis wordt een functionaliteit toch niet? Als zelfs zoiets eenvoudig niet kan is de software niet klaar om uitgerold te worden, punt. 

Alls je nog een v5 decoder hebt als reserve dan is het zeer gemakkelijk om jouw zenders te herschikken, eens klaar sluit je gewoon de v7 terug aan 😏

TBI: In de toekomst gaar het hernummeren voor alle type decoders op een andere manier gebeuren namelijk via de Pickx App, op deze manier zal dit dan automatisch overgenomen worden door de  decoder. 

Reageer