Skip to main content

Omwille van opname- & weergaveproblemen nieuwe decoder ontvangen. V5 compact decoder ontvangen heeft fabricatiedatum die 2 jaar ouder is dan deze die we al hadden. Volgens persoon van proximus aan de lijn konden we alleen maar een V6 krijgen, mits we hiervoor zouden betalen. Gezien de staat vh frontpaneel is het ons inziens ook geen “nieuw” toestel, maar reeds gebruikt. Opnemen vd regionale zenders lukt nog steeds niet (kanalen 10 & 178) bij vrienden straat verder lukt dit wel, zij hebben V6 model, kan dit oorzaak zijn  ?

is onduidelijk waarom bij de vrienden de V5 wel werd vervangen door V6 & dit bij ons niet kon


volgens ik hier al gelezen heb zou de V6 uitgeput zijn, maar best op een reactie van een proximus forummedewerker wachten.


Bedankt, volgens ons hebben we op basis van hoe die er uit ziet echt geen nieuwe vervangende decoder gekregen, maar een reeds gebruikte/teruggestuurde ? Fabricatiedatum “oud” toestel was 04/2018, deze vd “nieuwe” 12/2016, dus 5 jaar oud…

onze problemen zijn ook niet opgelost opnemen van kanalen 10 & 178 focus Wtv & AVS lukt nog steeds niet ! 😤


kun je ze ook niet opnemen via Pickx app

Sommige kanalen of opnames kunnen omwille van rechten niet in de app worden bekeken.
Je kunt echter wel een opname plannen via de app en deze vervolgens op je tv bekijken.


Beste Martin, wij beschikken niet over een smartphone, de opname plannen via decoder lukt, maw, we zien deze staan onder PVR geplande opnames, de opname start ook effectief (zichtbaar onder opnames), maar bij bekijken of opname stoppen verdwijnt ze gewoon weer op mysterieuze wijze.

Deze middag ons abonnement overgezet van Familus naar Flex (zonder mobiel), vriendelijke medewerker aan de lijn gehad hiervoor. Hem ook verteld dat problemen niet opgelost zijn & dat het ons inziens ook geen nieuwe decoder was. Er wordt weer een “nieuwe” V5 compact opgestuurd, wij kunnen volgens hem blijkbaar niet kosteloos een V6 of 7 krijgen, totaal niet duidelijk waarom. Moesten maar nog eens bij technische dienst proberen. Voelen ons als jarenlange klant wel wat in de steek gelaten


Reageer