Vraag

v7 pickx tv smartphone en ipad afkoppelen

  • 19 December 2020
  • 12 reacties
  • 202 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Motivator
  • 684 reacties

Op mijn vorige decoders kon ik een remote toestel , iPad , smartphone afkoppelen. Ik dacht dat je maar op een vijftal toestellen Pickx kon toepassen.

Vermits op iPad Pickx niet werkte, gedeleted en terug geïnstalleerd. Met het gevolg dat er telkens een toestel bijkwam.

 

Nu wil ik nagaan hoeveel toestellen er op de decoder Pickx applicatie hebben en het aantal ook verminderen.

 

Vraag  is nu waar vind ik dat op V7 ?  Op V6 en V5 geen probleem. Maar V 7 is mij een raadsel.

Iemand die het weet ?

 

ro


12 reacties

eigenlijk zouden ze dit beter weer mogelijk maken zoals vroeger via de proximus pickx app

iemand die een v7 en nog een andere decoder heeft bvb v5-C kan het natuurlijk via de V5-C doen.

Reputatie 5
Badge +1

Martin, ik heb 2 V7 decoders. De vraag is nu natuurlijk, waar kan ik ontkoppelen ....

Reputatie 7
Badge +5

Hallo @Ro, voorlopig is er geen manier om de toestellen remote af te koppelen via de V7. Wel kan je nu 10 toestellen koppelen aan je login ipv de 5 van vroeger. Indien je wenst dat er bepaalde toestellen worden afgekoppeld kunnen wij dit voor je doen.

Daisy

Reputatie 5
Badge +1

Beste DaisyS ,

 

bedankt voor de reactie.

 

Uiteraard mogen jullie afkopelen.

  • smartphone S20 werkt op Pickx applicatie
  • pc Pickx applicatie werkt ook
  • alle de andere ( buiten de 2 tv’s uiteraard ) mogen AFGEKOPPELD worden . Ik vermoed dat het er veel gaan zijn, vermits we , wegens het niet werken van de applicatie op IPAD, wij verschillende malen geprobeerd hebben te deleten en terug te installeren. We zullen zeker boven de 10 zitten .

Kunnen jullie dit snel laten uitvoeren ? Heb je nog info van mij nodig ?

Graag info wanneer de afkoppeling uitgevoerd is, zodat we op IPAD terug Pickx kunnen installeren en zien of het werkt .

 

Groeten en hopelijk snel info .

 

Ro

@DaisyS Toch weer iets bijgeleerd dat het er nu 10 zijn i.p.v. 5, 
of hangt het af van het soort pack dat je hebt mss ?

Reputatie 7
Badge +5

@Ro Kan je nog even je gegevens toevoegen aan je profiel? Dan doe ik het nodige. 

 

@Martin Nee hoor, dit is niet afhankelijk van het soort pack. Voor iedereen hetzelfde.

Reputatie 5
Badge +1

Aan DaisyS,

profiel is bijgewerkt . Graag afkoppeling zoals voorgesteld door ons, dan kunnen we testen of herinstallatie Pickx op IPAD werkt .

Graag seintje als uitgevoerd is .

Thanks.

Ro

Reputatie 7
Badge +5

@Ro Er zijn momenteel nog 2 toestellen gekoppeld zijnde uw PC en uw Samsung S20. 

Indien er toch te veel toestellen afgekoppeld zouden zijn is er geen probleem om deze terug te registreren.

 

Daisy

Reputatie 5
Badge +1

Dank je wel DaisyS , we gaan seffens de test doen.

Nog een vraagje , afkoppelen kan je zelf niet met V7 , maar kan je ergens zien hoeveel toestellen er gekoppeld zijn ? In instellingen van V7 kan ik zoiets ook niet terugvinden .

 

Groeten.

ro

 

Reputatie 7
Badge +5

@Ro Moest het niet werken laat het ons dan weten. Momenteel kan je dit nergens terug vinden.

Mss dat ze het terug moeten voorzien dat je het ook terug via proximuspickx applicatie kunt

of eventueel via MyProximus

Reputatie 5
Badge +1

@DaisyS  Alles werkt terug naar behoren !  Je interventie was zeer welkom .

@Martin  Martin, goede suggestie om dit te voorzien als was het maar bij MyProximus. Als de applicatie niet werkt, kan je enkel raden dat het is omdat door het vele herinstalleren het maximum overschreden is ...

Reageer