Vraag

v7 decoder herstart bij doorspoelen

  • 24 July 2020
  • 7 reacties
  • 269 Bekeken

Hallo, 

Bij het doorspoelen van een opgenomen programma herstart mijn V7 decoder. Na meerdere pogingen geeft het altijd hetzelfde resultaat. 

Wie heeft hier ook last van?


7 reacties

helpt het niet als je de decoder reset

Pas maandag komt hier iemand van prox zelf terug op het forum, maar morgen zaterdag, ook zondag, kunnen bellen op het gratis nr van de helpdesk 0800 22 800

helpt het niet als je de decoder reset

Pas maandag komt hier iemand van prox zelf terug op het forum, maar morgen zaterdag, ook zondag, kunnen bellen op het gratis nr van de helpdesk 0800 22 800

Dat maakt helaas geen verschil, lijkt mij een Android app bug. 

zou goed kunnen want al de bugs zijn hier nog niet gekend op het forum aangezien die eigenlijk nog gedeeltelijk door testers uitgeprobeerd wordt en nu in mondjesmaat aan Epic full klanten.

Wij hebben een V7 ontvangen bij een Flex S abonnement voor een 2e verblijf. 
 

https://www.proximus.be/nl/id_cb_second_residence/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/packs-voor-zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/tweede-verblijf.html

@Chris90 Ja Proximus is echt ondoorgrondelijk sommige krijgen de v7 in ruil voor een v5 decoder dan anderen krijgen die niet bij Flex zoals het wel aangekondigd werd, het enigste dat ik hier relematig lees is dat als er iemand vraagt om de v7 dat prox antwoord dat zij het zullen laten natrekken of je er recht op hebt maar wat de juiste criteria is om er recht op te hebben heb ik hier echt nog niet kunnen uit afleiden !!!!

mss wordt dit voor kleine bedrijven en zelfstandigen wel vlugger toegekend, ik weet het echt niet alleen weet ik dat die nog niet bugvrij is !

@Chris90 Nog een vraagje weet je soms of er ook een reset knopje (al dan niet verzonken) voorzien is om een harde reset uit te voeren of kan dit enkel via de menu, ik vraag dit gewoon uit interesse want een v7 decoder heb ik niet.

Reputatie 2
Badge

Hallo, 

Bij het doorspoelen van een opgenomen programma herstart mijn V7 decoder. Na meerdere pogingen geeft het altijd hetzelfde resultaat. 

Wie heeft hier ook last van?


Chris heb je al een update gedaan vn de V7 en de afstandsbediening ? Kun je doen bij instellingen van de V7

Reageer