Sinds 2 dagen ben ik de “trotse” eigenaar van de Android-V7 decoder.
Met mijn V6 had ik Netflix problemen en regelmatig rebooten. Dus stelt Proximus me de nieuwste verbeterde V7 voor.
Hoe durf je als bedrijf zo een decoder op de markt te brengen:
- Opnames: asap op te lossen!
- Ik merk na installatie: al de lang te bewaren zijn verdwenen + meerder anderen
- Opnames lang bewaren gaat totaal niet meer: Dus een ganse seizoen van een serie opnemen : vergeet het. max 60 dagen, dus 12 aflevering kom je aan 84 dagen. Onbegrijpelijk dat een basis functie als opnames bewaren niet meer gaat.
- 2 opeenvolgende opnames bij V6 ging dit verder, nu stopt het. Je bent aan het kijken en dan stopt programma, moet je terug naar opnames en andere opname kiezen, die dan terug van vooraf begint!
- Geen visuele indicatie meer van welke opname je al / niet hebt bekeken
- Stop je met kijken om later verder te gaan: je kan niet verder kijken, nee terug vanaf begin starten.
- een onoverzichtelijk wirwar om te zoeken waar de juiste opname staat
- Meerdere opnames verwijderen: gaat niet
- Opnames voorkeuren instellen gaat niet: bv : opnemen van enkele laatste seizoen of ganse serie, of kies enkel de nieuwe (niet de herhalingen). Niks mogelijkheid, alles wordt opgenomen.
- Verder/doorspoelen: asap op te lossen!
- bij overstap van Telenet viel onmiddellijk op hoe slecht dit bij Proximus is
- Bij V7 tov V6 een nog grotere ramp
- Waarom per 30 seconden
- of zeer snel met een mini schermpje. Onmogelijk om te spoelen naar moment dat je wenst, altijd ben je minuten te ver, terug spoelen, opnieuw verder spoelen. FUCK!
- Als je dan toch voor Android kiest waarom niet werken zoals bv Telenet:
- snelheid maal 2: je hoort geluid nog en ziet beeld, ideaal op bv saai moment sportwedstrijd sneller te bekijken
- snelheid x6, x24 je ziet beeld dat je wenst: play en start wat je wilt. Nee niet bij Proximus sukkelen en ongebruiksvriendelijke
- TV Gids
- dit gebruik je om een overzicht te krijgen om te zien wat er op TV is vandaag (verleden en komende dagen- . Nu enkel nog boven/beneden scrollen op 1 zender. Totaal nutteloos
- Afstandsbediening
- radio: waarom is de knop weg?
- google assistant: die is zo groot dat je er regelmatig op klikt, maar die functie heeft geen enkele meerwaarde.
- de knop TV?
- Algemeen
- nog steeds kan je niet per decoder een eigen zenderlijst
- waarom kan je dat beginscherm niet uitschakelen en direct TV beginnen te kijken?
- waarom als je op menu: ‘live TV’ klikt je terug een ander menu krijgt.
- bugs
- P130
- P131
- onmogelijk om af te spelen
- 10-keer heropstarten:
- beeld maar geen geluid
- heb je spotify of YouTube gebruikt, gegarandeerd loopt decoder nadien paar keren vast.
- App: tja we vallen in herhaling
Wie is daar bij Proximus verantwoordelijk voor TV?
Dit is toch beschamend om dit klanten aan te bieden! De basisfuncties van TV kijken, opnemen, doorspelen werken niet. Hier moet een oplossing voor komen, dit kan echt niet zo een slechte kwaliteit.