deze lijstjes met fouten/problemen worden hier geregeld gemeld verspreid over het forum en zijn wel allemaal bekend bij Proximus alleen is de vraag wanneer gaan ze die problemen allemaal in orde krijgen !!!
NB: de V6 wordt niet meer gecommercialiseerd dus zullen ze bij Prox wel alle aandacht besteden aan de V7 decoder om die in orde te krijgen, maar wanneer ???
Die lijst van problemen is de reden waarom ik momenteel bij de v6 blij, zelf al heeft deze ook wat problemen. Maar toch niet zoals die v7.
Ik vind het vooral heel straf dat ze den kik ondertussen al meer dan 1 jaar bezig zijn met die v7.
Tegen dat daar alles is opgelost is de decoder waarschijnlijk al verouderd en kunnen ze al aan de v8 beginnen… Vind het heel spijtig van Proximus.
v8 met meer of minder problemen dan de V7 dat wordt dan weer de vraag
Heb de V7 ook terug gestuurd, 1 week werkte het , daarna steeds " geen ethernet verbinding" ...... alles geprobeerd en noppes ... ben terug naar de V5C gegaan , geen problemen ... De V7 wordt aangeboden bij Flex abo s ...Ik vraag mij ook af waarom dit toestel aanbieden, het werkt bij vele klanten slecht ,en staat echt niet op punt, zelfs de medewerkers bij Proximus kunnen er niet aan uit , je kan niet eindloos modem en V7 resetten , enz ....
@Danny64 Hier nu ook: opstarten: geen internet - ethernet verbinding. Tenminste 3 keer heropstarten.
Als ik dan volledig uitschakel en reset: programma kan niet worden afgespeeld, vastlopen, na 5 minuten resetten: beeld maar geen geluid.
Schandalig
In een aantal zaken kan ik mij ook vinden. Je hebt enerzijds de bugs en anderzijds ontbrekende functionaliteit. Ook ik ben overgestapt van Telenet, daar zijn er ooknproblemen met de decoder, maar toch niet zo ernstig als bij Proximus. Voorlopig aanvaard ik dit gezien ik aanzienlijk minder betaal dan toen ik bij Telenet zat.
Bugs die ik ook ervaar:
- beeld maar geen geluid ( frequent)
- vertraging van geluid tov het beeld ( dagelijks)
- p130/131 foutcodes (zelden)
- Snel de tv aanzetten om de match op te zetten is er niet bij. Het duurt veel te lang voor de decoder uit standby is en dan is het hopen dat er geluid is.
Ontbrekende functionaliteit:
- het terug en vooruit spoelen is vervelend, maar ben er aan gewoon geraakt. Reclame is +6 minuten
- een aparte radio knop zou handig zijn.
- de tv gids kan beter maar vind ik nog wel ok.
- het menu scherm ipv direct tv kijken stoor ik mij ook enorm aan.
- ontbrekende 4k bij Disney+
Is ongeloofwaardig dat Proximus dergelijk materiaal aan haar klanten aanbied!
Is ook de reden dat ik bij mijn huidige V6 blijf ondanks ook met wat kleine bugjes.
De V5c is momenteel de stabielste, die moet ik bijna nooit resetten maar is niet 4K ondersteund.
Ik vind dat ze vooraleer een decoder aanbieden deze toch bijna voor 99% moet voldoen, die V7 is nu toch al een tijdje in omloop, waar blijven de updates?
Vandaag een enquete ingevuld , werd verstuurd door Ipsos met o.a vragen over de nieuwe decoder … eigenlijk niet erg tevreden van de V7 zoals die nu maar werkt! Met de V5 hadden wij nooit geen problemen….
Hier ook reeds een tijdje V7.
Stopknop brengt je in sommige gevallen uit miserie.
Netwerkfout is blijkbaar op ok drukken.. of wachten dan doet ie het wel..
Ook even zappen brengt soms ook een oplossing bij sommige storingen.
Ik heb wel gemerkt dat niet alle opnames zichtbaar zijn. Er zijn maar twintig opnames zichtbaar. Om opname éénentwintig te zien moet je een andere verwijderen. Het gaat om opnames die geen 60 dagen oud zijn natuurlijk, die worden altijd verwijderd.
Hoop dat ze er werk van maken want is allemaal niet erg handig. Toegegeven, met V6 minder problemen gehad.
Net de v7 gekregen
Als ik een opname wil wissen waarvan ik aflevering 1 bekeken heb en deze wist dan zijn de volgende afleveringen ook gewist. Dat kan toch niet
@Robert_026 Dat is zeker niet de bedoeling. Je kan elke aflevering afzonderlijk wissen. Je gaat naar het menu-mijn video’s. Als je je opname bekeken hebt, kan je ze opnieuw selecteren en dan kiezen voor ‘wissen’ en ‘ja’ om te bevestigen. Dan is enkel deze opname verwijderd.
Hier vind je nog algemene tips over het gebruik van de V7
@Robert_026 Dat is zeker niet de bedoeling. Je kan elke aflevering afzonderlijk wissen. Je gaat naar het menu-mijn video’s. Als je je opname bekeken hebt, kan je ze opnieuw selecteren en dan kiezen voor ‘wissen’ en ‘ja’ om te bevestigen. Dan is enkel deze opname verwijderd.
Hier vind je nog algemene tips over het gebruik van de V7
Beste,
Ik heb dit zo gedaan en toch waren al mijn andere afleveringen ook verwijderd
Als je naar mijn video’s gaat en daar je serie selecteert kan je boven de band waar je al de afleveringen apart ziet klikken op beheer opnames. Daar kan je de volledige serie verwijderen.
Als je onderaan in die band je aflevering selecteert kan je ze bekijken of wissen en dan verdwijnt er maar 1 aflevering. Kan je dit eventueel nog eens testen met een andere opname ?
Zou het niet beter zijn dat Px asap stopt met het leveren van de V7 en die eerst volledig op punt zet!
Ik heb een V6 en hou die zolang het probleem niet is opgelost, mijn andere decoder V5 mini is voorlopîg nog altijd de beste en stabielste decoder. Moet die bijna nooit resetten.
Mijn zoon is overgestapt naar Orange, heeft zijn modem en decoder tot hier toe nog nooit moeten resetten, is daar zeer tevreden over.
mvg
Testen in veel variërende situaties is altijd beter natuurlijk
Ik moet me hier ook bij aansluiten dat ik op z’n minst gezegd niet tevreden ben over de wissel van V6 naar V7, V6 de Chinees was niks maar dit is niet veel beter, het duurt ook eeuwen voor hij opstart.
Ik vraag me werkelijk af of Proximus moedwillig volhard om de mensen naar de concurrentie te sturen?
Mvg
Eerder verkeerd gehokt denk ik.
Momenteel heb ik met de V6 niet veel problemen meer, werkt redelijk stabiel. Als ik hier al die problemen met die V7 lees, voor mij hoef deze nog niet!
Ik kijk ook eerst de kat uit te boom en dan pas ga ik overschakelen
Ja mensen maar ik had niet veel keus, ik moest de V6 tegelmatig heropstarten soms meerder keren op een avond, en nu dit, ik begrijp echt niet hoe de visie van Proximus ineen zit, dit is op z’n zachtst gezegd niet klanten bevorderend.
Ik geloof dat de V6 nog altijd beschikbaar is, gewoon laten omruilen. (via post, bellen TD)
ik heb van in het verleden of tenminste via mijn pa geleerd dat je best nooit direct op een nieuwe uitgave van een decoder overstapt, ik vergelijk het ook altijd met windows updates wacht liefst een tijd om up te daten om zo mogelijks een hoop miserie te vermijden.
De V7 werd hier inderdaad al een paar keer omgeruild naar een V6 op vraag van de klant maar nog veel meer naar de V5-compact omdat die de stabielste nog altijd is.
Martin, jammer genoeg gaat dat voor Proximus niet op, toen ik de V6 kreeg was die al niet meer zo nieuw en toch een hoop ellende mee gehad.
weet jij hoelang ze met vroeger ouder decoders soms miserie gehad hebben vooraleer alles pico bello in orde was, zoals je nu eigenlijk van de v5-compact moogt zeggen !!!!