Vraag

v7 decoder

  • 1 February 2023
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

Mijn decoder werkt langs geen kanten, steeds moet deze volledig terug opgestart worden gisteren lukte dit maar de klank kwam steeds achter.Vandaag terug van dat .nu wil hij wel niet meer starten dus is het tv kijken via de app van vtm

wanneer wordt dit probleem eindelijk eens opgelost , ik betaal voor een decoder die gewoon NIET werkt

9 jan reeds gemeld maar nog steeds werd niets ondernomen voor mijn probleem

graag dringend een oplossing


2 reacties

@indzak Herstart best je PX toestellen eens in deze volgorde op:

Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

Indien de problemen blijven optreden dan is het best dat je als test de decoder rechtstreeks eens verbindt met een lange utp netwerkkabel aan de bbox (indien dit nu niet het geval is en je met draadloze oplossingen werkt tussen decoder en bbox) 

Ook altijd de bijgeleverde HDMI kabel gebruiken tussen decoder en TV

Morgen komen de PX medewerkers weer langs en kunnen ook eens je lijn testen op eventuele fouten.

zij kunnen ook beslissen of er eventueel een technieker moet gestuurd worden.

Mijn decoder werd aangesloten rechtstreeks op de modem ,en enkel met de bijgeleverde kabels

Nu weer aan de praat , maar klank is verkeerd komt gewoon achter ,bel straks met een meedewerker

 

Reageer