Vraag

V7 decoder


Reputatie 1

Wanneer worden er verbeteringen aan de V7 decoder in het vooruitzicht gesteld?


10 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dag Paul

 

Bij elke software update worden er wijzigingen/verbeteringen aangebracht. 

Optie om die verdomde HDR uit te zetten aub, alle  wat heb je er nu aan bij gewone tv zenders, wie verzint zo iets eigenlijk?

ik ben 30 jaar Proximus klant.

Ik heb een internet Maxi abonnement.

Ik huur 2 decoders (v5 en v4).

ik heb 2 mobilus-s abonnementen.

Om ten volle te genieten van mijn nieuwe 4K/HDR TV wil ik mijn V5 decoder omgewisseld zien 

naar een V7 decoder. De klantendienst is enkel bereid dit te doen als ik een duurder Pack onderschrijf. Is dit klantgerichtheid ? Via welk kanaal kan ik de decoder wissel doen zonder extra te betalen ? Misschien veranderen van provider ? 

FYI: mijn pa zit in het zelfde geval ook nog een oud pack en het is ook niet mogelijk om te ruilen voor een decoder.

Maar in verband met je v4 decoder deze wordt door proximus gratis omgeruild voor een recentere decoder.

FYI: mijn pa zit in het zelfde geval ook nog een oud pack en het is ook niet mogelijk om te ruilen voor een decoder.

Maar in verband met je v4 decoder deze wordt door proximus gratis omgeruild voor een recentere decoder.

bedankt voor de reaktie.

De V4 modem staat boven, de v5 in de living. kan ik de v4 laten vervangen door een v7 en de 

de decoders laten verwisselen van plaats ?

De plaats waar je decoders aansluit speelt totaal geen rol.

De V4 decoder wordt normaal gezien vervangen door een V5-Compact decoder, maar dat laat ik verder over aan de proximus forummedewerkers, als ze hier je post straks doornemen, die verder de beslissingen nemen over de omruiling, 

Hallo, kan er iemand mij vertellen of en waar ik een handleiding kan vinden om de V7 decoder te linken aan mijn Google Home-app? Het lukt mij zo niet meteen. Dank.

 

Hallo, 

Hoe kan mij de nieuwe decoder V7 worden toegestuurd? ik ben een test user en alle packs  (All Sport, Family,.. ) werden reeds geactiveerd. ik dacht dat in dit geval de nieuwe decoder automatisch werd opgestuurd?  ik ondervind problemen met huidige (V5) decoder. 

Bedankt alvast

Greet

FYI: als prox forummedewerkers hier de draad opnemen zullen ze dit natrekken of je er recht op hebt.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.

Hallo, 

bedankt voor de fb. Ik heb het pack ALL STARS & Sports besteld en dan kreeg ik de boodschap dat er een nieuwe decoder zal worden opgestuurd. Bij het ALL SPORTS en Family pack wordt dit niet automatisch gedaan blijkbaar. is wat verwarrend. ik hoop deze nu snel thuisgeleverd te krijgen.

groeten

Reageer