Beste
We zullen beginnen bij het begin.
Begin deze maand kreeg mijn pa een mail dat de v4 decoder vervangen ging worden door een v5.
Een week later
Ik zie dat de v7 decoder beschikbaar is en ik vraag deze aan helaas niet gelukt toen heb ik maar gevraagd om de vervanging van de v4 naar v5 te annuleren aangezien ik liever even langer wacht dan oud materiaal te ontvangen.dit Werdt door de klantendienst bevestigd
Een week later
Ik zie dat het verschillende forumleden gelukt is om een opruiming te doen via de Messenger klantendienst dus ik waag mijn kans dit is gelukt ik content komt morgen 15 juli binnen
Maar nu het probleem vandaag Werdt er namelijk toch een v5c geleverd ik bel met de klantendienst waar men mij zegt dat ik deze niet kan terugsturen aangezien het terugstuur label bestelt is voor de v4 dus dat ik deze maar moet binnen brengen bij een Proximus verkooppunt
Maar nu zie ik het al gebeuren dat ik die lterugbreng dat ze dit niet registreren en dak uiteindelijk twee keer betaal is er een mogelijkheid om daar een teruggave bevestiging van te krijgen
Met vriendelijke groeten
Jasper De Haseleer