De afstandsbediening is defect, enkele knoppen reageren minder of niet goed.
Hoe kan ik een nieuwe verkrijgen?
Mvg
De afstandsbediening is defect, enkele knoppen reageren minder of niet goed.
Hoe kan ik een nieuwe verkrijgen?
Mvg
De PX-medewerkers kunnen je een andere toezenden.
Wel zorgen dat je gegevens in je → ForumProfiel goed ingevuld zijn.
Daarvoor moet je ingelogd zijn. De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel Proximus medewerkers bekijken. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie (nuttig voor je verzoek) vermelden..
Als alles is ingevuld klik je onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt dat ook hier van zodra dit gebeurd is.
De Proximus forummedewerkers kunnen dan direct aan de slag van zodra ze hier morgen de draad opnemen.
Klantnummer staat in mijn profiel. Is dat voldoende?
Bedankt voor de hulp.
Batterijklepje is ook defect dus zou sowieso graag een vervangstuk ontvangen.
Hopend op een snelle reactie van de px-medewerkers .
Dat zal wel geen probleem zijn, als iemand van hen hier de draad opneemt zullen ze hiervoor wel zorgen en de oude remote moet trouwens niet meer teruggestuurd worden.
Toppie bedankt 🤩
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.