Skip to main content

De afstandsbediening is defect, enkele knoppen reageren minder of niet goed. 
Hoe kan ik een nieuwe verkrijgen?

 Mvg

De PX-medewerkers kunnen je een andere toezenden.


Wel zorgen dat je gegevens in je → ForumProfiel goed ingevuld zijn.
Daarvoor moet je ingelogd zijn. De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel Proximus medewerkers bekijken. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie (nuttig voor je verzoek) vermelden..
Als alles is ingevuld klik je onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt dat ook hier van zodra dit gebeurd is. 
De Proximus forummedewerkers kunnen dan direct aan de slag van zodra ze hier morgen de draad opnemen.


Klantnummer staat in mijn profiel. Is dat voldoende? 


@Stefanie94 Daar zullen de PX forummedewerkers wel mee verder kunnen en als ze meer info nodig hebben zullen ze er maandag wel om vragen.


Bedankt voor de hulp.

Batterijklepje is ook defect dus zou sowieso graag een vervangstuk ontvangen. 
 

Hopend op een snelle reactie van de px-medewerkers 🙂


Dat zal wel geen probleem zijn, als iemand van hen hier de draad opneemt zullen ze hiervoor wel zorgen en de oude remote moet trouwens niet meer teruggestuurd worden.


@Stefanie94 Ik heb een nieuwe afstandsbediening opgestuurd, deze zal eerstdaags geleverd worden.


Toppie bedankt 🤩 


Reageer