Skip to main content

Heb onlangs een nieuwe tv box gekregen maar heb hier nog een v5 decoder die nog niet vervangen is. Zou deze ook vervangen kunnen worden?

De V5 (met harde schijf) wordt geleidelijk aan overal vervangen. Mogelijk kunnen de PX medewerkers dit even sneller oplossen voor jou.
Pas (indien nog niet gedaan) je Forum Profiel aan via     https://nl.forum.proximus.be/settings/profile    (terwijl je ingelogd bent). In het veld 'Ticket' kun je nog specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden, dit is  enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers.
 

 


@Rivka Ik heb een nieuwe decoder verzonden. Deze zal asap geleverd worden door Bpost in het dichtsbijzijnde afhaalpunt. 


Krijg ik ook nog een melding van Bpost wanneer ik deze kan komen halen want volgens de link zou het daar al zijn aangekomen maar de Bpost app vind hier niets van terug


@Rivka Daar heb ik geen idee van, de levering en communicatie loopt na verzending volledig via Bpost.


Reageer