De laatste tijd stel ik vast dat de V5 decoder na hem in sluimerstand te hebben geplaatst continue blijft verder draaien (de koelfase?) en soms is er achteraan een rode led die brandt.
Deze morgen was dit ook zo - woensdagavond rond 22u in sluimerstand geplaatst. Ik heb de decoder dan enkele uren volledig uitgeschakeld. Na de herstart was alles weer in orde, voorlopig(?) geen rode led die brandt, maar de koelfase blijft na meer dan een uur nog draaien.
Zijn dit voortekens dat de decoder zijn beste tijd gehad heeft?
Beste antwoord door jonathandr
TVK5300 schreef:
De laatste tijd stel ik vast dat de V5 decoder na hem in sluimerstand te hebben geplaatst continue blijft verder draaien (de koelfase?) en soms is er achteraan een rode led die brandt.
Deze morgen was dit ook zo - woensdagavond rond 22u in sluimerstand geplaatst. Ik heb de decoder dan enkele uren volledig uitgeschakeld. Na de herstart was alles weer in orde, voorlopig(?) geen rode led die brandt, maar de koelfase blijft na meer dan een uur nog draaien.
Zijn dit voortekens dat de decoder zijn beste tijd gehad heeft?
h, we kunnen hiervoor inderdaad best de decoder omruilen indien je wenst sturen we je een neiuwe decoder op kan je je gsmnr toeveogen aan je profile samen met je klantennr ? dan doen we het nodige
Ik heb al enkele keren de reset gedaan, maar ik heb mijn twijfels als het niet altijd een gewone herstart is.
Want bij mij verschijnt Waking UP +, dan laat ikde ingedrukte toetsen los, daarna verschijnt Waking Up ++, daarna komt Hello, iets later gevolgd door Hello +, maar bij mij nooit Hello DRA/Start DRA.
heb je de bbox al eens herstart of gereset en anders zouden de proximus forummedewerkers wel kunnen overwegen om de decoder te ruilen als ze hier nog vanavond reageren of pas morgen.
De laatste tijd stel ik vast dat de V5 decoder na hem in sluimerstand te hebben geplaatst continue blijft verder draaien (de koelfase?) en soms is er achteraan een rode led die brandt.
Deze morgen was dit ook zo - woensdagavond rond 22u in sluimerstand geplaatst. Ik heb de decoder dan enkele uren volledig uitgeschakeld. Na de herstart was alles weer in orde, voorlopig(?) geen rode led die brandt, maar de koelfase blijft na meer dan een uur nog draaien.
Zijn dit voortekens dat de decoder zijn beste tijd gehad heeft?
h, we kunnen hiervoor inderdaad best de decoder omruilen indien je wenst sturen we je een neiuwe decoder op kan je je gsmnr toeveogen aan je profile samen met je klantennr ? dan doen we het nodige
ok, ik geef dit dan zo door en we sturen je de nieuwe decoder op deze wordt geleverd via bpost en je kan de oude ook zo terugsturen enkel de decoder en stroomkabel moet te terugsturen, de andere kabels dien je te behouden
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.