Beantwoord

V5 decoder.

  • 10 December 2020
  • 9 reacties
  • 288 Bekeken

Reputatie 2
Badge

De laatste tijd stel ik vast dat de V5 decoder na hem in sluimerstand te hebben geplaatst continue blijft verder draaien (de koelfase?) en soms is er achteraan een rode led die brandt.

Deze morgen was dit ook zo - woensdagavond rond 22u in sluimerstand geplaatst. Ik heb de decoder dan enkele uren volledig uitgeschakeld. Na de herstart was alles weer in orde, voorlopig(?) geen rode led  die brandt, maar de koelfase blijft na meer dan een uur nog draaien.

Zijn dit voortekens dat de decoder zijn beste tijd gehad heeft?

 

icon

Beste antwoord door jonathandr 11 December 2020, 08:53

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

ik weet niet of het zou helpen maar je kunt altijd eens proberen van de decoder te resetten 

→ Je decoder resetten | Proximus

Reputatie 2
Badge

Bedankt Martin,

Ik heb al enkele keren de reset gedaan, maar ik heb mijn twijfels als het niet altijd een gewone herstart is.

Want bij mij verschijnt Waking UP +, dan laat ik de ingedrukte toetsen los, daarna verschijnt Waking Up ++, daarna komt Hello, iets later gevolgd door Hello +, maar bij mij nooit Hello DRA/Start DRA.

heb je de bbox al eens herstart of gereset en anders zouden de proximus forummedewerkers wel kunnen overwegen om de decoder te ruilen als ze hier nog vanavond reageren of pas morgen.

Reputatie 7
Badge +4

De laatste tijd stel ik vast dat de V5 decoder na hem in sluimerstand te hebben geplaatst continue blijft verder draaien (de koelfase?) en soms is er achteraan een rode led die brandt.

Deze morgen was dit ook zo - woensdagavond rond 22u in sluimerstand geplaatst. Ik heb de decoder dan enkele uren volledig uitgeschakeld. Na de herstart was alles weer in orde, voorlopig(?) geen rode led  die brandt, maar de koelfase blijft na meer dan een uur nog draaien.

Zijn dit voortekens dat de decoder zijn beste tijd gehad heeft?

 

h, we kunnen hiervoor inderdaad best de decoder omruilen
indien je wenst sturen we je een neiuwe decoder op
kan je je gsmnr toeveogen aan je profile samen met je klantennr  ?
dan doen we het nodige

Reputatie 2
Badge

Bedankt jonathandr,

In mijn MyProximus zou u de gegevens moeten zien.

Hoe gaat dit dan verder praktisch verlopen, ook voor de V5 nu in mijn bezit?

Reputatie 2
Badge

Gegevens nu ook aangepast in profiel van forum.

Reputatie 7
Badge +4

Gegevens nu ook aangepast in profiel van forum.


ok, ik geef dit dan zo door en we sturen je de nieuwe decoder op
deze wordt geleverd via bpost en je kan de oude ook zo terugsturen
enkel de decoder en stroomkabel moet te terugsturen, de andere kabels dien je te behouden

Reputatie 2
Badge

Deze namiddag nieuwe V5 compact decoder ontvangen en nog geen 2 uur later werd de oude V5 al opgehaald.

 

Bedankt Martin en jonathandr voor de tussenkomst!

 

Reputatie 7
Badge +4

Fijn om te horen. Veel plezier ermee.