Skip to main content

Wanneer worden de V4 decoders vervangen? 

nog steeds geen mail ontvangen en heb steeds meer problemen met mijn oude V4 toestellen .

 

Ter info: Als een proximus medewerker hier langskomt kan hij het nodige doen voor u, is het vanavond niet dan zal het pas voor morgen zijn


Hi @bergske jr ik heb even je lijn bekeken en we kunnen je decoder hiervoor omruilen.
je nieuwe decoder wordt je dan opgestuurd via bpost.

kan je een gsmnr toevoegen aan je profile waarop je de bevestigingssms wil ontvangen ?
dan doen we het nodige


Info i.v.m. invullen van je forum profiel:
Als je ingelogd bent op het forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Pro⌘imus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op


Profiel  is aangepast !

Bedankt voor de snelle reactie !!