We hebben deze melding - uw decoder is niet verbonden - in het verleden vaker gehad en konden het zelf oplossen. Maar nu is er meer aan de hand. Wij hebben alles gedaan volgens de instructies van voorbeelden van Proximus, t.t.z. op modem branden de lampjes welke moeten branden, de decoder V5C hebben we uitgeschakeld met knop aan/uit achteraan plus gereset en de Wi-Fi Bridge hebben we ook uitgeschakeld en 5 sec. later terug ingeschakeld.
Daarna hebben we ook de modem uitgeschakeld en nadien eerst terug ingeschakeld daarna decoder. Op TV scherm komt - de software wordt geladen - en nadien komt terug de melding - uw decoder is niet verbonden - . Bij de decoder flikkeren eventjes een paar lampjes en daarna brandt nog één. We kunnen de decoder ook niet meer met de afstandsbediening uitzetten ! Wij hebben in het verleden tot nu ook minstens 1x en dikwijls zelfs 2x per week alles moeten afzetten wegens problemen met onze TV's (2stuks). We zouden daarom graag willen dat er zo vlug mogelijk een technicus gratis langskomt om dit op te lossen want zo langzaam wordt het ons te veel. (Ons klant nr. 263060)
de instructies van Proximus.