Vraag

Upgrade decoder V6 naar V7 of apple: wat zijn de verschilleTO ?

  • 21 July 2023
  • 6 reacties
  • 260 Bekeken

Hallo,

 

Wij hebben momenteel een v6 decoder. Soms eens sync problemen met beeld en geluid. Valt mee.

Ik zou graag fiber in huis willen halen, maar daarmee moeten we ook een nieuwe decoder kiezen.

 

Er is ook de optie om voor apple tv te kiezen, maar ik was op zoek naar de verschillen tussen de twee qua functionaliteit ?

Het ene is een android box met een custom pickx app in verankerd, het andere is een host om de pickx app op te draaien.

In de proximus winkel wisten ze me niet veel meer te vertellen dan dat het opnamebeheer op de android v7 beter was dan apple. Beetje vaag.

 

Nog belangrijker is de stabiliteit.

Ik lees slechte dingen over apple tv qua haperingen en problemen.

Als dit met apple tv of de v7 slechter is dan de huidige v6, dan wachten we liever de decoder v7c af ( begin volgend jaar )

 

Bedankt voor jullie ervaringen, meningen.

Tom


6 reacties

@Tom123456 
Proximus medewerkers (moderators) zijn pas vanaf maandag terug op dit openbare forum.

Heel moeilijk om met zekerheid op voorhand te zeggen of je in de beide gevallen zelf zult problemen ondervinden of niet, aangezien er in beide gevallen nog problemen gemeld worden! (genoeg berichten hier te vinden )
Maar het is zo dat er ook zijn die content zijn met beide oplossingen, dus wat ik daaruit concludeer is dat je het pas 100% weet als je ze in huis hebt ;-)

 

Het zou ideaal zijn als ik de twee eens kan uitproberen en terug naar mijn huidige decoder switchen als het niks zou worden.

 

met vriendelijke groeten,

Tom.

Je kan altijd zien wat de PX moderators maandag kunnen aanbieden voor u.

Even terzijde: het is ook zo dat de v6 decoder geleidelijk aan uit circulatie genomen wordt en alleen  nog verder te werken met de V5C en V7 decoder.

Je kan altijd zien wat de PX moderators maandag kunnen aanbieden voor u.

Even terzijde: het is ook zo dat de v6 decoder geleidelijk aan uit circulatie genomen wordt en alleen  nog verder te werken met de V5C en V7 decoder.

Dat vind ik bijzonder curieus omdat mijn V6 stukken beter is dan mijn V5C, in alle opzichten! Vreemde beslissing van PX!

Is er iemand die mij kan adviseren ? Bedankt.

Mss iemand van de moderators ?

Reageer