Skip to main content
Beantwoord

update mislukt op v7c


Ik heb al dagen het probleem dat mijn proximus v7c box niet wilt zoeken naar updates van de proximus pickx app. Elke keer als ik wil zoeken naak updates komt er "Update mislukt" op het scherm. Ik heb de box al een paar keer via verschillende manieren gereset maar het probleem blijft terugkomen.

Beste antwoord door Martin

@Jaro maho voor de v7c zijn de laatste versies voor de app = APK-6.172.3 en voor het systeem MW-1.5.2 (werd bevestigd door een PX moderator.

TBI: dit kun je terugvinden wat er bij al opstaat, als volgt:

  • Druk op de home-knop (🏡) van je remote te drukken
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • > “Support “
              |- Systeeminfo
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

7 reacties

Martin
  • 34204 reacties
  • 15 juli 2025

@Jaro maho Is iets dat al lang het geval is maar in feite is dit geen probleem aangezien van PX uit de software gepusht wordt, als er nieuwe versies zijn.

NB: ik heb een V7 decoder en daar is dit ook het geval.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2150 reacties
  • 16 juli 2025

@Jaro maho Is er een reden waarom je naar updates zoekt? 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 16 juli 2025

Er is geen specifieke reden. Maar ik zocht naar updates omdat ik ook een andere android tv box heb en deze heeft een nieuwere versie van pickx. Terwijl deze een oudere versie heeft van pickx


Mutlie
  • 2209 reacties
  • 16 juli 2025

Versienummers lopen  niet noodzakelijk gelijk op tussen de verschillende decoder versies.
En dan heb je nog software versie (app) en MiddleWare versies


Martin
  • 34204 reacties
  • Antwoord
  • 16 juli 2025

@Jaro maho voor de v7c zijn de laatste versies voor de app = APK-6.172.3 en voor het systeem MW-1.5.2 (werd bevestigd door een PX moderator.

TBI: dit kun je terugvinden wat er bij al opstaat, als volgt:

  • Druk op de home-knop (🏡) van je remote te drukken
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • > “Support “
              |- Systeeminfo

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 17 juli 2025

Aah ok sorry voor het ongemak maar ik had het mis. Mijn andere android tv box (ik was vergeten te zeggen dat dat hetzelfde model was) een oudere versie had van pickx

 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2251 reacties
  • 24 juli 2025

@Jaro maho 

Is inmiddels alles in orde nu met de digitale tv?

 

Geert