Skip to main content
Vraag

update decoder V5C

AlainGerard

Recent kreeg ik een update op de decoder (V5C) waardoor opnames nu 90 dagen in plaats van 60 dagen bewaard kunnen worden. Opnames zijn oké maar wat wel niet meer te zien is, zijn de te verwachten opnames. Spijtig.
Eens de decoder gereset maar geen verandering.

8 reacties

Martin
  • 34061 reacties
  • 20 juli 2025

heb je ook al eens gekeken of je ze ook niet ziet als je kijkt via https://tv.pickx.be 

NB: de PX moderatoren komen hier pas maar dinsdag terug  langs (verlengd weekend), maar omdat zij dit van hun kant ook eens zouden kunnen natrekken en beter/vlotter verder helpen:

Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.

AlainGerard
  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 20 juli 2025

Dag Martin

Via tv.pickx.be kan ik ze wel zien. Ik heb mijn profiel zo goed mogelijk aangevuld.

Beste dank voor de info.

Vriendelijke groeten

Alain

Martin
  • 34061 reacties
  • 20 juli 2025

@AlainGerard, mss kan je toch nog eens het volgende proberen

• decoder volledig stroomloos zetten (net stekker uittrekken of via aan/uit schakelaar achteraan)
  • dan de Internet box ook volledig stroomloos zetten voor 10 seconden
  • Internet box laten volledig opnieuw opstarten tot je terug kunt surfen.
  • Decoder weer onder spanning zetten en laten opstarten

AlainGerard
  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 20 juli 2025

Geprobeerd maar blijft hetzelfde. Ik kan inderdaad via pickx.be de geprogrammeerde opnames controleren maar het zou toch fijn zijn om het opnieuw via de tv te kunnen opvolgen.
Eventjes wachten op een Proximusmedewerker.

Dankjewel voor de hulp!

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2251 reacties
  • 22 juli 2025

@AlainGerard 

Heb je de decoder gereset door het kleine knopje achteraan met een paperclip in te duwen?

Geert

AlainGerard
  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 22 juli 2025

Ja hoor. “ Geplande opnames” zijn niet meer te zien...

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2251 reacties
  • 23 juli 2025

@AlainGerard 

Ik zal je een nieuwe decoder toesturen,

kan er overmorgen iemand van Bpost met een nieuwe decoder langskomen?

Geert

AlainGerard
  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 23 juli 2025

Dag Geert

Hartelijk dank voor het aanbod; overmorgen ben ik niet thuis. Maar ik zal wel nog een tijdje verder kunnen met de huidige decoder, hoor.

Vriendelijke groeten

Alain