Skip to main content
Vraag

Uitgesteld kijken via de Pickx-app en een v7 android decoder


Bij uitgesteld kijken via de Pickx-app en de v7 decoder (alles bekabeld) springt het beeld regelmatig naar live weergave zodat we een stuk van het programma missen. Heeft er iemand dezelfde ervaring met dit frustrerende fenomeen?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • 33964 reacties
  • 17 maart 2023

Mss toch eens proberen om de modem en decoder te herstarten in deze volgorde 

→ Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 15 mei 2023

Beste Martin,

 

die tip hebben wij reeds meermaals uitgevoerd zonder resultaat.

En hoe moet dit nu verder ?


Martin
  • 33964 reacties
  • 15 mei 2023

Dan wacht je best de reactie/hulp van een Proximus forum moderator af, als één van hen hier de draad opneemt.