We hebben sinds deze morgen een probleem dat bepaalde opnames plots meerdere malen op server staan waardoor we op 100% stonden (37 afleveringen werden er plots 180). Met als gevolg dat er een heleboel andere opnames plots weg waren
Sinds 12h05 zijn we bezig via chat zodat proximus dit kan oplossen, het is al niet meer te tellen hoeveel mede”werkers” en “experten” reeds aan de chat hebben bijgedragen. Als we 1 minuut niet reageren omdat we iets moeten nakijken, krijgen we ander persoon in chat die eerst chat moet nalezen om te zien wat probleem.
Ondertussen is ons internet en decoder meerdere malen herstart, cache geleegd op decoder zonder dat dit effect heeft en niet logisch is. Mocht het inderdaad aan de decoder liggen dan zou ik in de app of via de website dit probleem niet voorhebbebn.
Probleem ligt op server en niet bij ons. Dus beste mensen van Proximus: connecteer met jullie server, kijk daar in de “recover deleted items” als ‘t een Win-server is en zoek naar de bestanden die vandaag voor 11h45 verwijderd zijn uit mijn account (lijst is via chat doorgegeven) en zet ze terug. Is dit een Linux-server dan hoop ik dat ze bij Proximus ergens toch competentere medewerkers hebben dan op hun helpdesk mits dit niet eenvoudig is.
Staan ze daar niet, dan kijk je in de backup-server en zet de image van vandaag 11h45 terug (in dit geval maakt het niet uit of ‘t een Win of een Linux-server is). Natuurlijk mag ik ervan uit gaan dat ze bij Proximus backupservers staan hebben die images maken van hun prod-servers want anders hebben ze zwaardere problemen
Twijfelachtige kennis van de medewerkers Proximus over hun
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.