Vraag

tweede tv-box

  • 21 July 2023
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

ik heb recent een internet en tv-aansluiting tweede verblijf. kan ik de opnamen van mijn eerste tv-box ook zien op de tv-box van mijn tweede verblijf?


2 reacties

In afwachting van een reactie van een PX medewerker die pas maandag terug langskomen  hier:

Ter info: hier bv aansluitingsnummer 2de verblijf koppelen aan pickx app | Proximus Forum  zie ik dat je met de pickx app zou moeten kunnen schakelen tussen de twee telefoonnummers thuis en en 2de verblijf, maar of je de opnames op je decoder kunt zien van de andere locatie dit is mij niet duidelijk?

TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze de draad hier terug opnemen maandag, om je meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 6
Badge +3

Normaal gezien niet, de opnames staan aan uw lijnnummer gekoppeld.

Reageer