Vraag ter informatie:
Op welke manier kan de huur van een tweede decoder (eventueel tijdelijk) in een Familus pack worden stopgezet (wegens - al dan niet tijdelijk - niet in gebruik)?
Zéér belangrijk: Het zou gaan over het nieuwste model decoder (die vorig jaar op die andere tv werd geïnstalleerd), dus niet deze (ouder model) waarbij nog films op de interne harde schijf staan!
En: loopt de huur hiervan telkens van de eerste tot de laatste van de maand, of is er een andere startdatum (voor elk contract anders)?
Ik heb online gekeken onder ‘contract wijzigen, opzeggen, overdragen’ (optie tv) (na ingelogd te hebben) en verder onder ‘producten’, maar vind over dit specifiek item niets terug.
Het is wel jammer dat er op de facturen geen contact email adres van Proximus meer staat (zoals vroeger). Alles moet nu telefonisch (met soms lange wachtrijen), én op feest- en zondagen werkt dat natuurlijk ook niet. Soms is iets ook makkelijker om op papier te zetten, dan het mondeling uit te leggen. Beide opties zouden naast elkaar moeten kunnen bestaan!
NB: Door bepaalde kortingen is de huur van een 2de decoder nu ook weer zo geen grote hap uit het budget. Vandaar mijn vrijblijvende vraag.
Op de factuur lees ik ook: ‘Momenteel hebben we onvoldoende info over uw belgedrag om u het tariefplan aan te bevelen dat voor u het voordeligst is voor gesprekken via Proximus. Vraag vrijblijvend een gratis analyse aan uw account manager.’
Dit is Chinees voor mij! Alle gesprekken staan toch klaar en duidelijk op die zelfde factuur (of niet?). En wie is ‘mijn account manager’?
Beste antwoord door AntonellaD
Bekijk origineel