Hallo, heeft er iemand ervaring met een stilstaand beeld tijdens reclame? Telkens decoder herstarten!
ik zou gewoon eens de bbox en decoder eens heropstarten door eerst de bbox 5 sec stroomloos te zetten en als de bbox terug opgestart is en je terug kunt surfen dan het zelfde doen met je decoder.
NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
☎️📞 0800 22 800 (gratis) voor hulp via helpdesk kan wel tijdens weekends en feestdagen.
_
Ik heb dit al sinds een paar dagen op mijn V7 decoder ( Android Box) haperend beeld tijdens reclame, bij kijken via Replay of bekijken van Opnames . Als ik wil doorspoelen ( heb Replay + ) dan krijg ik een foutmelding met code 005. Met de melding onverwachte fout het huidige programma kan niet worden bekeken.
Geraakt ondanks herstart, van decoder, herstart van de Pickx App op de decoder of reset/clear data van de Pickx App op de decoder niet opgelost.
Heb je dat ook voor als je naar een SD zender kijkt bvb
Staat er daar een switch tussen of een ander draadloze oplossing mss, dus tussen bbox en decoder, of als het mogelijk is van de decoder direct met een voorlopige lange utp kabel te verbinden met de bbox, best zo eens proberen.
Anders de bbox en ook decoder eens resetten.
eerst decoder stroomloos zetten dan bbox resetten = 20 sec resetknopje achteraan ingedrukt houden tot vooraan alleen de power led nog oplicht en dan loslaten.
Als die volledig weer opgestart is en je terug kunt surfen, dan pas decoder resetten:
Als dat niet helpt bel je best naar 080022800 na bevestiging van het nummer waarvoor je belt optie 4 ( technisch probleem) dan optie 1( probleem met Proximus TV) momenteel is de wachttijd 10 minuten. Vandaag bereikbaar tot 22.00 Uur. Morgen bereikbaar van 09.00 Uur tot 22.00 Uur.
Anders is het wachten tot maandag als een Proximus medewerker actief op dit forum je bericht oppikt.
Hier ook. Telkens tijdens reclame blijft beeld hangen. Enkel op de play 4,5 zenders. Enkel decoder heropstarten helpt. Iemand een oplossing ?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.