Skip to main content
Vraag

tv replay

• 19 November 2023
  • 9 reacties
  • 288 Bekeken

Na het uitschakelen van tv replay + is ook de gewone replay niet meer actief.

Hoe komt dit?

Heb reeds reset gedaan van internetbox en tv box, maar geen oplossing.

9 reacties

Martin
  • 32648 reacties
  • 19 november 2023

@Syl204

Omdat de PX medewerkers je morgen zouden kunnen verder helpen om eventueel TV Replay terug actief te zetten indien dit per vergissing gedeactiveerd werd: 
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

NB: Je kan altijd ondertussen eens kijken op → Myproximus of TV Replay nog aangeduid staat.

je kan ook tot 22u nog eventueel bellen ook naar helpdesk 080022800

• Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 19 november 2023

alle gegevens werken ingevuld in het forumprofiel.

Martin
  • 32648 reacties
  • 19 november 2023

@Syl204 

Heb je al gekeken of je de optie TV replay niet als optie terugvindt hier → Producten Opties | Proximus

of je deze zelf kunt activeren of zien of TV Replay daar al als actief staat.?

• Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 19 november 2023

Ik heb het even nagekeken en bij.tv Replay staat inbegrepen maar zie nergens actief staan.

Martin
  • 32648 reacties
  • 19 november 2023

@Syl204 

En kun je deze ook niet activeren door op het pijltje naar rechts te klikken, zie screenshot hieronder

• Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 19 november 2023

Heb nu actief staan maar op de tv zelf kan ik nog geen enkele programma.terugkijken.

Martin
  • 32648 reacties
  • 19 november 2023

@Syl204 

heb je de decoder al even 5sec volledig stroomloos gezet (via schakelaar of netstekker).

• Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 19 november 2023

Heb ik ook al gedaan, niets helpt.

Martin
  • 32648 reacties
  • 19 november 2023

@Syl204 

Ok, dan maar best afwachten tot morgen als een PX moderator dit eerst verder natrekt of het op je tv Profiel actief staat.

Reageer