Vraag

TV Replay +


Op 20/03 bestelde ik onderRef.: RMYPRXWEB007115908 TV Replay + . Tot op heden is deze functie nog altijd niet geactiveerd. Wat moet er nog verder gebeuren?


This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Overal is er wat vertraging he.

Vul al in het profiel hier op het forum zo veel mogelijke dingen zodat de mensen van proximus u morgen snel kunnen vinden.

Goed, er was activering binnen de 24 uur beloofd. We zullen dan nog wat geduld oefenen.

In ieder geval bedankt voor de reactie.

ter info: zou kunnen dat je maar pas morgen hier een antwoord en hulp krijgt van iemand die van proximus zelf is.

Reputatie 7
Badge +3

@Herman Van den Broeck Vul je in jouw profielgegevens je klantennummer en telefoonnummer aan? @Cvanloon vroeg het jeook al met de bedoeling dat we je sneller hadden kunnen verder helpen. Groetjes, Antonella

dit geef ik nu ook altijd mee in mijn voetnoot van mijn berichten, al heb ik al ondervonden dat dit minder effect heeft.

Hier mijn gegevens:

Klantennummer: 344******

GSM: 0032476******
E-mail: ***.***@skynet.be

Het referentienummer van mijn bestelling: Ref.: RMYPRXWEB007******

Mvg,

Herman Van den Broeck

privégegevens wel in je forum profiel zetten want op een openbaar forum zou daar eventueel misbruik kunnen van gemaakt worden

Ter info:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

Tot slot mijn ervaringen met Proximus.

Ga iets kopen in een Proximus winkel. Je komt er mee thuis en je hebt nog een vraag, dan kan je NIET naar die bewuste winkel telefoneren, dan moet je er terug naar toe.

Ik bestel TV Replay +. In de orderbevestiging wordt mij meegedeeld dat de functionaliteit binnen de 24 uur zal geactiveerd zijn. Na meer dan een week wachten is dat nog niet gebeurd en ik wil dit euvel aan Proximus meedelen met de vraag wanneer mijn bestelling zal geactiveerd zijn. Je meldt je aan via myProximus, en na veel zoeken vind je een link die de indruk wekt dat je je boodschap per e-mail kan meedelen. Verkeerd gedacht: je komt op een platform waar je vooraf bepaalde topics kan selecteren, die niets met je vraag te maken hebben, en uiteindelijk word je door verwezen naar het Proximus forum. Na al de boodschappen die hier weg en weer gestuurd zijn, krijg je tegengestelde berichten en heb ik de indruk dat je geluk moet hebben dat je boodschap gecapteerd wordt door een Proximus medewerker. Hopelijk zorgt hij dan op een gegeven moment voor de oplossing.

Mijn oordeel over Proximus? Het is een bedrijf dat de communicatie tussen mensen wil optimaliseren, maar als je zelf met Proximus wil communiceren lukt dat langs geen kanten. Een schoolvoorbeeld hoe men niet aan communicatie moet doen.

Ik ga nog even geduld oefenen, word ik niet geholpen dan dwingt Proximus mij mijn geluk op een ander te gaan proberen.

Groeten,

Herman Van den Broeck

TUI:  nu zal er niemand van proximus zelf dit nog kunnen onderzoeken ,  en zal het pas morgen zijn als ze de draad hier terug opnemen dat ze kunnen verder helpen.

Reputatie 7
Badge +3

@Herman Van den Broeck TV Replay+ wordt vandaag voor jou geactiveerd. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella

Hartelijk dank, en case closed.

Mvg,

Herman Van den Broeck