Heeft er nog iemand dezelfde ervaring dat de TV Pickx app nog instabieler is sinds de update van 26 november 2020 ?
Ik gebruik de app op een Samsung tablet.
Enkele voorbeelden :
- In combinatie met Chromecast had ik voor de update al vaak problemen (app bleef hangen op de tablet, TV bleef hangen of zelfs zwart scherm op de TV) maar na de update is het gebruik met Chromecast nog problematischer. Deze avond kon ik zelfs bv Canvas en VRT niet meer streamen via Chromecast (maar andere zenders daarentegen wel alhoewel deze na verloop van tijd dan ook wel vastliepen). Met andere apps zoals Youtube, Netflix is er geen enkel probleem met Chromecast … het is enkel met de TV Pickx app.
- Deze avond besloot ik om dan Chromecast niet meer te gebruiken en alles te bekijken direct op de tablet in de hoop dat het beter zou gaan … valse hoop … “Live TV” menu item gaf vaak “Oeps, er is een probleem opgetreden”, het inladen van “TV-gids” bleef vaak hangen met een rond rood cirkeltje als ik naar rechts scrollde om items van een andere zender te bekijken. Ook bleven bij het bekijken van een programma de beelden vaak haperen. Uiteindelijk was er ook nog een raar fenoneem dat ik het programma van 1 zender koos maar uiteindelijk werd dan een ander programma van een andere zender naar mijn zender gestreamd.
Ik denk dat ik deze avond de TV Pickx app op de tablet wel 10-15 keer heb herstart (en de tablet zelf heb ik ook 3-4 herstart).
Mijn WIFI internet verbinding is altijd heel goed en andere applicaties werken zonder problemen.
Dus volgens mij is het probleem enkel de kwaliteit van de app zelf of hoe de gegevens naar de app worden verstuurd en verwerkt.