Beantwoord

TV opties niet meer zichtbaar in Abonnementen: op de Android TV box /V7

  • 8 October 2023
  • 5 reacties
  • 155 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

In het hoofdmenu van de Android TV Box / V7 onder Abonnementen  worden geen TV opties meer getoond.

  • Abonnementen: hier kun je de content vinden van je tv-opties en extra           tv- opties bestellen zoals bvb. ‘Pickx Sports’   

Modem reeds herstart , alsook een reset gedaan.

Android TV Box / V7 decoder  clear data & reset Pickx app gedaan .

Volledige reset van Android TV / V7 decoder Box gedaan

Doch rubriek Abonnementen blijft leeg ( geen TV opties te zien)

Is dit een algemeen probleem ?

Telefonische ondersteuning is er niet want ik heb volgens hen alles gedaan wat de opties zijn. Mogelijk een defect aan mijn Android TV Box? Werd gesuggereerd , maar ik moest tijdens een weekdag nog eens terug bellen. Want de persoon die ik sprak was niet bevoegd om een beslissing te nemen.

Want ik zou enkel een actief GSM abonnement hebben volgens de informatie die zichtbaar is. Gecheckt in MyProximus en effectief  mijn Flex pack is verdwenen enkel een GSM abonnement actief . Ook ben ik geen beheerder meer .

Ik vermoed dat er een algemeen IT probleem is door een intern onderhoud bij Proximus van hun systemen.

Verder functioneert alles perfect bij mij , daarom dat ik eerder denk aan een algemeen probleem.

Kan dit worden nagekeken , bedankt.

icon

Beste antwoord door Pat52 13 October 2023, 17:37

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

@Pat52 ,

Ik heb net hetzelfde probleem.

Misschien dan toch een algemene bug . Ook reeds alles gebrobeerd doch geen verschil. Voor de rest werkt v7 prima.

 

Mvg

Artie

Reputatie 7
Badge +3

Bedankt @Artie om het ook te melden. dan waren mijn vermoedens correct dat het een probleem/bug bij Proximus zelf is.

Wel raar want er werd geen update gedaan recentelijk, of tenzij proximus intern iets heeft gewijzigd ?

Hopelijk pikt een Proximus medewerker van de technische dienst dit op  om het na te kijken of te laten na kijken.

Reputatie 7
Badge +3

Antwoord van Proximus.

Alleen actieve TV opties zijn vanaf nu nog zichtbaar in de rubriek Abonnementen op de Android Tv Box / V7 decoder.

Vanwege de problemen in het verleden om TV opties te bestellen via de Android TV Box  / V7  decoder is deze optie uitgeschakeld voor onbepaalde tijd.

Hierdoor zijn de TV opties niet meer zichtbaar onder de rubriek Abonnementen.

TV opties actief op de Android Tv Box dienen nu ook te worden gedeactiveerd via de MyProximus App , wanneer u deze wenst  op te zeggen.  Dit is eveneens niet meer mogelijk  via de Android TV Box / V7 decoder.

Onze excuses voor dit ongemak , uw Proximus Team.

 

 

 

 

 

@Pat52

Bedankt om info hier achter te laten.

Ik heb geen actieve opties bij proximus dus daarom ook niets zichtbaar.

Zonder de  my proximus app  kan  je dus  weinig…

 

Mvg

Artie

 

 

 

Dit zou volgens mij ook geen slecht idee zijn om alles via MyProximus te centraliseren/synchroniseren.
Het gaat er ook stilletjes aan naar toe, zoals je nu , om maar één voorbeeeld te noemen, ook alle instellingen van je internet box via Myproximus kunt beheren en met de Proximus+ zullen er nog meer opties/mogelijkheden bijkomen.