Vraag

tv-opnames

  • 7 June 2020
  • 6 reacties
  • 113 Bekeken

Wanneer ik een film opneem, krijg ik de film nogal dikwijls 2x opgenomen. Dan gebeurt het ook dikwijls dat de film er slechts een deel op staat,  

tweede probleem : de uitleg bij de opnames is meerstal verdwenen.


6 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Ik zou ook aanraden om eens rest uit te voeren van jouw decoder: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html Jouw opnames blijven bewaard.

Dat heb ik al verschillende keren gedaan, alles blijft hetzelfde.

@slunserostislunse Eigenlijk is de beste en volledigste methode hiervoor als volgt:
(zeker als eerst het gewoon heropstarten van de toestellen > klik hier,  zoals je reeds gedaan hebt niet echt iets oplost):

  • decoder stroomloos zetten en eigenlijk nog best door de netstekker van zijn stroomadapter even uit te trekken.
  • bbox resetten zo een 20 tal seconden het verzonken resetknopje achteraan ingedrukt houden tot de lampjes vooraan uitdoven,
    behalve de power led, en dan lossen.
  • nu wachten tot de bbox zijn VDSL lampje continu blijft oplichten en je terug kunt surfen.
  • De decoder terug onder spanning zetten en volledig laten opstarten. 
  • Tenslotte de decoder resetten > hoe het moet > klik hier

En als dit ook niet lukt zal iemand van proximus zelf je hierbij morgen moet verder helpen.

Reputatie 7
Badge +4

@slunserostislunse Als het probleem echter blijft voorvallen kan je mij gerust een privé bericht sturen met enkele voorbeelden (naam opname, tijdstip en datum opname, zender waarop uitgezonden). 

Aan de hand van de voorbeelden kunnen we het verder laten analyseren. 

Martin, ik heb alles gedaan zoals u beschreef, waarvoor dank. Hopelijk is alles nu goed

als dat niet zo is, dan zalig met u SamuelD, contact opnemen. Ook bedankt!

Corr : dan zal ik met ucontact opnemen

Reageer