hallo,
Wij zijn sinds 1 week proximus klant en wij kunnen geen tv kijken op de laptop en gsm.
het pakket wat we genomen hebben zou dit normaal moeten toestaan.
Kan iemand me hiermee helpen aub.
ik krijg constant dit .
De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de Proximus Pickx website te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus Pickx-app geactiveerd is in het gedeelte "Mijn producten" op [MyProximus](https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/home)
tv kijken via laptop en gsm
en klein vraagje is de nummering van de zenders naar eigen keuze instelbaar? vrienden die langer bij prox zijn kunnen dit wel ,maar ik vind het niet met het nieuwste model dat we hebben.
Je kan in de TV-gids je zenders instellen als ‘favoriet’ (symbool ). Deze zenders krijg je dan als eerste te zien in je TV-gids. De nummering blijft wel hetzelfde.
ok, ik heb dit doorgegeven aan de dienst easy switch die het nodige gaan doen !
excuses voor het ongemak
groeten
Tina
hebben ze bij telenet een switch code gebruikt voor opzegging ?
Eventueel zelf al contact opnemen en laten stopzetten ? Bij ons is alles in dienst zoals gevraagd, denk ik ?
ivm zenders : hier vind je veel info : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_ch_order_set/particulieren/support/televisie/tv-decoder-gebruiken/instellingen-aanpassen/de-volgorde-van-de-tv-zenders-veranderen.html
maar ik vraag nog even na om zeker te zijn…
groeten
tina
ik had aan proximus de easyswitch laten doorgen zodat wij niks zelf moesten stopzetten , dus zou proximus alle diensten bij telenet laten stopzetten. ik heb zelf al gehoord bij telenet en zij verklaren dat proximus enkel de gsm had stopgezet en verder niks had laten weten.
info ontvangen : op dit moment kan je de zenders (nog) niet veranderen van plaats op een V7-decoder
groeten
tina
hebben ze bij telenet een switch code gebruikt voor opzegging ?
Eventueel zelf al contact opnemen en laten stopzetten ? Bij ons is alles in dienst zoals gevraagd, denk ik ?
ivm zenders : hier vind je veel info : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_ch_order_set/particulieren/support/televisie/tv-decoder-gebruiken/instellingen-aanpassen/de-volgorde-van-de-tv-zenders-veranderen.html
maar ik vraag nog even na om zeker te zijn…
groeten
tina
het enige is dat bij telenet nog niks is afgesloten dan enkel de gsm kaarten.
en klein vraagje is de nummering van de zenders naar eigen keuze instelbaar? vrienden die langer bij prox zijn kunnen dit wel ,maar ik vind het niet met het nieuwste model dat we hebben.
De link naar die disney plus is mij duidelijk geworden nadat ik om 3 uur vanacht een email kreeg dat disney+ bij het pakket zit dat we aangevraagd hadden. Dus dat raadsel is al opgelost. Mijn excuses voor het uitvlammen in de berichten hiervoor.
Laat gewoon eerst morgen de proximus medewerkers dit verder onderzoeken , want via de helpdesk is het de laatste zeer moeilijk om binnen te geraken.
tuurlijk of ze kunnen me weer 48 min aan de telefoon laten hangen zoals de vorige keer en dan nog niemand die opnam. Als ik op voorhand had geweten dat het meer problemen gaf bij jullie had ik beter bij telenet gebleven.
NB: als je dit via easy switch aan proximus doorgegeven hebt, zou dit inderdaad volledig door Proximus moeten afgehandeld worden
Ik heb net van telenet vernomen dat enkel onze gsm daar is opgezegd door jullie en het internet en televisie NIET is opgezegd. Hoe kan dit? jullie gingen er toch voor zorgen dat alles overgezet werd en daar stopgezet werd toen we ons bij jullie aansloten ?
WAAROM KRIJG IK EMAIL DAT IK DISNEY+ HEB AANGEVRAAGD? HEB DAT TOTAAL NIET GEDAAN.
is dit een v5 decoder want er zijn er wel meer die dit probleem hebben
je kan de decoder eens resetten om te zien of het iets uitmaakt.
Hoe komt het eigenlijk dat alle series automatische opgenomen worden? Ik heb ze allemaal al uitgezet maar toch staan ze iedere keer weer op te nemen.
Lukt allemaal nu
Meerderjarig worden zeker hè
Morgen zal er wel een proximusmedewerker hier verder naar zien.
nu kan ik online wel tv zien maar enkel de kinderzenders :s
als ik andere zenders wil kijken moet ik naar de decoder op de tv kijken ?
of die ik iets verkeerd?
Het probleem met de aanrekening laat ik door een collega van de administratieve kant bekijken.
Het probleem met de aanrekening laat ik door een collega van de administratieve kant bekijken.
lukt nog steeds niet, en ben vandaag al 2 x 20 aan de wachtlijn voor proximus te bellen want mijn factuur klopt ook niet. jullie rekenen mij 59 euro aan voor installatie terwijl de installatie gratis was. ik dacht me te verbeteren bij jullie maar heb me daar in die 2 weken al sterk in vergist.
Al je producten zien onder Myproximus → https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/al-je-producten-zien-in-myproximus.html
Maar zoals hierboven reeds aangehaald kunnen maandag de proximus medewerkers dit verder natrekken/bijwerken voor u.
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen , zodat zij er maandag direct mee aan de slag kunnen.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.