Vraag

tv kijken via laptop en gsm

  • 12 September 2020
  • 26 reacties
  • 696 Bekeken

Badge

hallo, 
Wij zijn sinds 1 week proximus klant en wij kunnen geen tv kijken op de laptop en gsm. 
het pakket wat we genomen hebben zou dit normaal moeten toestaan.
Kan iemand me hiermee helpen aub.
ik krijg constant dit . 

De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de Proximus Pickx website te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus Pickx-app geactiveerd is in het gedeelte "Mijn producten" op [MyProximus](https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/home)


26 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Je bent niet de eerste. Kan normaal door een proximusmedewerker geregeld worden, maar dat zal pas maandag zijn op het forum. 
Misschien via de helpdesk op 080022800 en keuzemenu volgen. Ik weet niet of dat nu nog open is. 
Sommige uitzendingen kun je wel bekijken zonder pickx gewoon via een browser en surfen naar …. bvb www.vrt.be of iets anders. Misschien moet je wel inloggen, bij de VRT eerst een account aanmaken misschien, dat weet ik niet meer zo goed. Alle uitzendingen die gratis zijn kun je zo bekijken. Soms eens wat googelen.

@sophie.coppens het kan zijn dat als nieuwe klant nog niet alles doorgestroomd is en je inderdaad proximus pickx nog niet ziet staan onder je producten,
Al je producten zien onder Myproximus → https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/al-je-producten-zien-in-myproximus.html

Maar zoals hierboven reeds aangehaald kunnen maandag de proximus medewerkers dit verder natrekken/bijwerken voor u.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen , zodat zij er maandag direct mee aan de slag kunnen.

 

 

@sophie.coppens Kan je het nog even uitproberen? Koppeling lijkt hier in orde te zijn.

Badge

lukt nog steeds niet, en ben vandaag al 2 x 20 aan de wachtlijn voor proximus te bellen want mijn factuur klopt ook niet. jullie rekenen mij 59 euro aan voor installatie terwijl de installatie gratis was. ik dacht me te verbeteren bij jullie maar heb me daar in die 2 weken al sterk in vergist. 

 

@sophie.coppens Ik heb de koppeling gereset, kan je het nog eens uitproberen?

Het probleem met de aanrekening laat ik door een collega van de administratieve kant bekijken.

Badge

@sophie.coppens Ik heb de koppeling gereset, kan je het nog eens uitproberen?

Het probleem met de aanrekening laat ik door een collega van de administratieve kant bekijken.

 

Reputatie 7
Badge +3

@sophie.coppens  Er werd een rechtzetting opgemaakt voor de installatiekosten. Deze zal binnen enkele uren zichtbaar zijn in  MyProximus. Groetjes, Antonella

Badge

nu kan ik online wel tv zien maar enkel de kinderzenders :s
als ik andere zenders wil kijken moet ik naar de decoder op de tv kijken ? 
of die ik iets verkeerd?

 

 

Reputatie 6
Badge +2

Meerderjarig worden zeker hè 😀

Morgen zal er wel een proximusmedewerker hier verder naar zien.

Reputatie 7
Badge +4

Sophie, kan je nu nog even testen aub?

Badge

Lukt allemaal nu

Badge

Hoe komt het eigenlijk dat alle series automatische opgenomen worden? Ik heb ze allemaal al uitgezet maar toch staan ze iedere keer weer op te nemen.

is dit een v5 decoder want er zijn er wel meer die dit probleem hebben 

je kan de decoder eens resetten om te zien of het iets uitmaakt.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/je-decoder-resetten.html

Badge

WAAROM KRIJG IK EMAIL DAT IK DISNEY+ HEB AANGEVRAAGD? HEB DAT TOTAAL NIET GEDAAN.

Badge

Ik heb net van telenet vernomen dat enkel onze gsm daar is opgezegd door jullie en het internet en televisie NIET is opgezegd. Hoe kan dit? jullie gingen er toch voor zorgen dat alles overgezet werd en daar stopgezet werd toen we ons bij jullie aansloten ?

@sophie.coppens Morgen als kunnen de proximus forumedewerkers dit verder laten natrekken bij de achterliggende diensten .

NB: als je dit via easy switch aan proximus doorgegeven hebt, zou dit inderdaad volledig door Proximus moeten afgehandeld worden

 

Badge

tuurlijk of ze kunnen me weer 48 min aan de telefoon laten hangen zoals de vorige keer en dan nog niemand die opnam. Als ik op voorhand had geweten dat het meer problemen gaf bij jullie had ik beter bij telenet gebleven.

Laat gewoon eerst morgen de proximus medewerkers dit verder onderzoeken , want via de helpdesk is het de laatste zeer moeilijk om binnen te geraken.

Badge

De link naar die disney plus is mij duidelijk geworden nadat ik om 3 uur vanacht een email kreeg dat disney+ bij het pakket zit dat we aangevraagd hadden. Dus dat raadsel is al opgelost. Mijn excuses voor het uitvlammen in de berichten hiervoor. 

Reputatie 7
Badge +3

@sophie.coppens 

blij te horen dat alles opgelost geraakt

groetjes

Badge

het enige is dat bij telenet nog niks is afgesloten dan enkel de gsm kaarten. 
en klein vraagje is de nummering van de zenders naar eigen keuze instelbaar? vrienden die langer bij prox zijn kunnen dit wel ,maar ik vind het niet met het nieuwste model dat we hebben.

Reputatie 7
Badge +3

@sophie.coppens 

hebben ze bij telenet een switch code gebruikt voor opzegging ?

Eventueel zelf al contact opnemen en laten stopzetten ? Bij ons is alles in dienst zoals gevraagd, denk ik ?

ivm zenders : hier vind je veel info : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_ch_order_set/particulieren/support/televisie/tv-decoder-gebruiken/instellingen-aanpassen/de-volgorde-van-de-tv-zenders-veranderen.html

maar ik vraag nog even na om zeker te zijn…

groeten

tina

 

Reputatie 7
Badge +3

@sophie.coppens 

info ontvangen : op dit moment kan je de zenders (nog) niet veranderen van plaats op een V7-decoder

groeten

tina

Badge

@sophie.coppens

hebben ze bij telenet een switch code gebruikt voor opzegging ?

Eventueel zelf al contact opnemen en laten stopzetten ? Bij ons is alles in dienst zoals gevraagd, denk ik ?

ivm zenders : hier vind je veel info : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_ch_order_set/particulieren/support/televisie/tv-decoder-gebruiken/instellingen-aanpassen/de-volgorde-van-de-tv-zenders-veranderen.html

maar ik vraag nog even na om zeker te zijn…

groeten

tina

 

ik had aan proximus de easyswitch laten doorgen zodat wij niks zelf moesten stopzetten , dus zou proximus alle diensten bij telenet laten stopzetten. ik heb zelf al gehoord bij telenet en zij verklaren dat proximus enkel de gsm had stopgezet en verder niks had laten weten. 

Reputatie 7
Badge +3

@sophie.coppens 

ok, ik heb dit doorgegeven aan de dienst easy switch die het nodige gaan doen !

excuses voor het ongemak

groeten

Tina

Reageer