Skip to main content
Vraag

TV herstart automatisch na gebruik van Pickx

• 30 December 2024
  • 6 reacties
  • 65 Bekeken

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 241 reacties

Ik kijk tv door Pick te casten  vanuit GSM. Sinds kort herstart de TV steeds opnieuw wanneer ik hen afsluit. Dit probleem doet zich alleen voor bij Pick. Wanneer ik VRT max of Netflix cast kan ik de TV probleemloos afsluiten

6 reacties

Mutlie
  • 1830 reacties
  • 30 december 2024

Hoe kijk je naar TV Max?  De app op je tv?
Bedien je je tv o.a. geluid regelen e.d. ook via je gsm?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 241 reacties
  • 19 januari 2025

Bedoel je vrt max? Een app op mijn GSM.

We zijn ondertussen 20 dagen verder het probleem blijft. Geen poging tot oplossing

Mutlie
  • 1830 reacties
  • 19 januari 2025

Tja, als je pas na 20 dagen antwoordt gaat iedereen er van uit dat je een oplossing hebt gevonden.
Al weet niemand welke.

Ja, ik bedoelde VRT Max, foutje. Maar anderzijds: zonder veel info van jouw kant is het voor ons ook raden wat het probleem precies is en hoe het op te lossen.
Android? iPhone? Verbinden via chromecast of V7 decoder? Bluetooth? anders?
Is de laatste software versie geïnstalleerd op je smartphone? is je tv volledig geupdated?

Enfin, morgen komen de moderatoren terug en die die kunnen misschien meer vertellen.

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2052 reacties
  • 20 januari 2025

@wimmer Gebruik je een decoder? Als je de app afsluit op je gsm toestel, start deze dan terug op? Lijkt me eerder een probleem van je tv toestel gezien de app op je gsm toestel staat.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 241 reacties
  • 20 januari 2025
DaisyS schreef:

@wimmer Gebruik je een decoder? Als je de app afsluit op je gsm toestel, start deze dan terug op? Lijkt me eerder een probleem van je tv toestel gezien de app op je gsm toestel staat.

Neen, ik gebruik geen decoder en ik denk niet dat het een TV probleem is want bij het casten van andere beelden VRT max of Youtube heb ik het probleem niet. Misschien voor de duidelijkheid wanneer je GSM via het cast icoontje contact heeft met de TV neemt de TV “ het commando over.” Maw ook al zet je internet op je gsm uit, ook al zet je de GSM helemaal uit de TV speelt verder het programma dat je vroeg

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 241 reacties
  • 20 januari 2025
Mutlie schreef:

Tja, als je pas na 20 dagen antwoordt gaat iedereen er van uit dat je een oplossing hebt gevonden.
Al weet niemand welke.

Ja, ik bedoelde VRT Max, foutje. Maar anderzijds: zonder veel info van jouw kant is het voor ons ook raden wat het probleem precies is en hoe het op te lossen.
Android? iPhone? Verbinden via chromecast of V7 decoder? Bluetooth? anders?
Is de laatste software versie geïnstalleerd op je smartphone? is je tv volledig geupdated?

Enfin, morgen komen de moderatoren terug en die die kunnen misschien meer vertellen.

Het klopt inderdaad dat Proximus altijd hoopt dat problemen zichzelf oplossen. Als een moderator niet voldoende info heeft kan hij / zij natuurlijk bijkomende vragen stellen zonder 20 dagen te wachten. Tot slot de moderatoren weten welke versie van de Proximus app ik heb. Ik hoef hen dat niet te zeggen

Reageer